we know
the _needs

ESHOP_FEATURES

We_create

Η αισθητική ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, είναι η πρώτη εικόνα που βλέπει ο πελάτης σας και η εμπειρία που αποκομίζει, αποτελεί ένα καταλυτικό παράγοντα για το αν θα πραγματοποιήσει την αγορά του. Για αυτό το λόγο, στη Social Mind έχουμε προδιαγράψει τη σχεδίαση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, με τέτοιο τρόπο ώστε να ενθαρρύνει τον χρήστη επισκέπτη και να υποβοηθά την πώληση. Διαβάστε παρακάτω πως το πετυχαίνουμε αυτό.

Σελίδες που σχεδιάζουμε

Το ηλεκτρονικό κατάστημα που προσφέρει η Social Mind έχει προσχεδιασμένες τις εξής σελίδες:

  • αρχική σελίδα
  • σελίδα κατηγορίας προϊόντων
  • σελίδα προϊόντος
  • σελίδα καλαθιού
  • σελίδα Check Out
  • σελίδα “Thank You Page”
  • σελίδα επικοινωνίας (φόρμα επικοινωνίας, στοιχεία επικοινωνίας, ωράριο λειτουργίας, χάρτης τοποθεσίας)
  • σελίδα “ο λογαριασμός μου” για τους εγγεγραμμένους πελάτες

Σελίδες ειδικού σκοπού

Στο σχεδιασμό του ηλεκτρονικού καταστήματος προβλέπουμε μία σειρά από σελίδες ειδικού σκοπού όπως:

  • Η εταιρία
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Τρόποι Αποστολής
  • Πολιτική Επιστροφών
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
  • Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Επίσης, παρέχουμε καθοδήγηση για τη συγγραφή των κειμένων αυτών των σελίδων, με επιπρόσθετο κόστος.

Custom Checkout Page

Η σελίδα του checkout είναι μία από τις σημαντικότερες σελίδες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Για αυτό το λόγο, έχουμε υλοποιήσει μία διαφοροποιημένη checkout page, η οποία προσφέρει καλύτερη εμπειρία στον πελάτη και βοηθάει στην ευκολότερη και γρηγορότερη ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Περιλαμβάνει υποβοηθούμενη εισαγωγή διεύθυνσης που μειώνει τα λάθη και κάνει τη διαδικασία ευκολότερη και γρηγορότερη. Επίσης, περιλαμβάνει βελτιώσεις στην επιλογή του τρόπου παράδοσης και του τρόπου πληρωμής!

Custom Email Design

Έχουμε εμπλουτίσει τα τυποποιημένα emails που αποστέλλει το ηλεκτρονικό κατάστημα με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι πιο κατανοητά, όμορφα και, φυσικά, πιο αποτελεσματικά.

Θέσεις για προωθητικές ενέργειες

Στο σχεδιασμό του e-shop έχουμε προδιαγράψει κατάλληλα τοποθετημένες θέσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για προώθηση προϊόντων ή προβολή προσφορών.

Mobile view – Responsive

Στην έκδοση για κινητές συσκευές έχει γίνει ειδικός σχεδιασμός ώστε το ηλεκτρονικό κατάστημα να είναι εξαιρετικά εύχρηστο και γρήγορο. Επιπρόσθετα, έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις βασικές λειτουργίες που κάνει ο χρήστης (π.χ. μενού, φίλτρα, αναζήτηση), ώστε να είναι εξαιρετικά εύχρηστα σε μικρές οθόνες.

Secured and _fast

Η ταχύτητα και η ασφάλεια ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι δύο παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αποτελεσματικότητά του και στις πωλήσεις του.

Speed

Όσο αφορά στο κομμάτι της ταχύτητας, σε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα ενσωματώνουμε τεχνολογίες cache και κάνουμε όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις ούτως ώστε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Σε περίπτωση που το eshop φιλοξενείται σε server της Social Mind, αυτό γίνεται μέσα από το LiteSpeed το οποίο προσφέρει μία σειρά από εργαλεία βελτιστοποίησης.

 

Secured

Στα ηλεκτρονικά καταστήματα που υλοποιούμε συμπεριλαμβάνουμε μία σειρά από λειτουργίες που ενδυναμώνουν την ασφάλειά τους. Σίγουρα το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει SSL (δεδομένου ότι φιλοξενείται σε server της Social Mind), αλλά από εκεί και πέρα υλοποιούμε 2 Factor Authentication για το login, logs με σειρά ενεργειών, ενσωματωμένο antivirus και άλλα.

Server

Στα πακέτα που φιλοξενούνται σε server της Social Mind έχουμε ενσωματώσει μερικές επιπρόσθετες λειτουργίες που βοηθούν στην ταχύτητα και την ασφάλεια του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ενδεικτικά, προσφέρουμε καθημερινά backups, μηνιαία antivirus checks, δωρεάν SSL και άλλα.

Βασικές Λειτουργικότητες

Στη Social Mind έχουμε προδιαγράψει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες, που συνήθως χρειάζεται ένα e-shop. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μία επισκόπηση των λειτουργιών αυτών. Έχετε κατά νου ότι, πέρα από τις βασικές λειτουργίες, μπορούμε να αναπτύξουμε οποιαδήποτε άλλη λειτουργικότητα χρειάζεται η επιχείρησή σας.

 

Τρόποι πληρωμής

Οι τρόποι πληρωμής που υποστηρίζονται είναι οι εξής:

  • Πιστωτική/χρεωστική κάρτα (σε συνεργασία με κάποια Ελληνική συστημική τράπεζα)
  • PayPal ή/και VivaWallet
  • Αντικαταβολή (με δυνατότητα έξτρα χρέωσης)
  • Τραπεζική κατάθεση
  • Παραλαβή από το κατάστημα

Μεταφορικά κόστη

Τα μεταφορικά κόστη μπορούν να υπολογίζονται με βάση την περιοχή αποστολής ή με βάση το βάρος της παραγγελίας. Υποστηρίζονται τα δωρεάν μεταφορικά από ένα ύψος παραγγελίας και πάνω. Επιπλέον, μπορούν να υλοποιηθούν προσωποποιημένοι κανόνες υπολογισμού των μεταφορικών (π.χ. μεταφορική εταιρία για παραγγελίες με συγκεκριμένο βάρος).

Διαχείριση πελατών

Η διαχείριση των πελατών λειτουργεί σαν ένα μικρό CRM σύστημα! Διατηρεί στοιχεία πελατών, πόλη, ημερομηνία εγγραφής στο e-shop, αριθμός παραγγελιών που έχει κάνει, συνολικό ποσό που έχει ξοδέψει μέχρι στιγμής, μέσος όρος παραγγελίας και άλλα.

Διαχείριση προϊόντων

Τα προϊόντα που υποστηρίζονται μπορεί να είναι απλά, μεταβλητά (με παραλλαγή χρώμα/μέγεθος), εικονικά (π.χ. σεμινάρια) ή μεταφορτώσιμα (π.χ. pdf). Σε κάθε προϊόν μπορούν να οριστούν κατ’ ελάχιστο τα εξής στοιχεία: τίτλος, σύντομη περιγραφή, αναλυτική περιγραφή, κατηγορία, κεντρική φωτογραφία, gallery φωτογραφιών, τιμή, έκπτωση (με δυνατότητα προγραμματισμού εκπτωτικής περιόδου), διαστάσεις, βάρος, απόθεμα, ιδιότητες (χρησιμοποιούνται στα φίλτρα και στις παραλλαγές) και άλλα.

Διαχείριση παραγγελιών

Μέσα από τη διαχείριση του eshop γίνεται πλήρης διαχείριση των παραγγελιών οι οποίες χωρίζονται σε διάφορα στάδια. Τα πιο σημαντικά στάδια μίας παραγγελίας είναι “σε αναμονή για πληρωμή”, “σε επεξεργασία”, “ολοκληρωμένη” και “ακυρωμένη”.           

Αυτοματοποιημένα emails

Όσο αφορά στις παραγγελίες, το eshop στέλνει αυτόματα emails όταν γίνονται συγκεκριμένες ενέργειες. Ειδικότερα, ενημερώνει τον διαχειριστή για νέες παραγγελίες, όταν κάποια παραγγελία ακυρώθηκε από τον πελάτη ή όταν υπάρχει αποτυχημένη παραγγελία (π.χ. ο πελάτης δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την πληρωμή). Επίσης, ενημερώνει τον πελάτη ότι η παραγγελία του είναι σε αναμονή, σε επεξεργασία και όταν γίνεται ολοκληρωμένη.

Προϊόντα με παραλλαγές

Το e-shop μπορεί να υποστηρίξει προϊόντα με παραλλαγές (χρώμα/μέγεθος ή άλλα χαρακτηριστικά).

Bundle Products

Υποδομή για την πώληση πακέτων προϊόντων (bundle products).

Tracking number στις παραγγελίες

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα υπάρχει ενσωματωμένος μηχανισμός προκειμένου να εντάσσεται τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας από το courier. Εισάγωντας το tracking number, η πληροφορία αυτή συμπεριλαμβάνεται στην παραγγελία του πελάτη, στα email που λαμβάνει και αλλού. Το σύστημα υποστηρίζει τις περισσότερες από τις Ελληνικές μεταφορικές εταιρίες.

Προηγμένη αναζήτηση

Έχουμε ενσωματώσει μία προηγμένη αναζήτηση Ηη οποία προτείνει προϊόντα στους επισκέπτες όσο πληκτρολογούν και εμφανίζει αποτελέσματα χωρίς να είναι η απαραίτητη η φόρτωση της σελίδας εκ νέου. Επιπρόσθετα, με έξτρα κόστος, μπορεί να αναβαθμιστεί ακόμα παραπάνω η μηχανή αναζήτησης ώστε να λαμβάνει υπόψη της συνώνυμα, λάθη, greeklish και άλλα.

Φίλτρα και Ταξινομήσεις

Υποστηρίζει τη δυνατότητα εισαγωγής φίλτρων στις σελίδες των κατηγοριών με βάση τις ιδιότητες των προϊόντων, ούτως ώστε να είναι εύκολη από τον επισκέπτη η εύρεση των προϊόντων που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια. Επίσης, μπορεί να γίνει ταξινόμηση των προϊόντων με βάση διάφορα κριτήρια (π.χ. αλφαβητικά, με βάση τη τιμή, με βάση την ημερομηνία εισαγωγής τους στο κατάστημα, κτλ.).

Guest / User Checkout

Ο πελάτης του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να τοποθετήσει και να ολοκληρώσει την παραγγελία του είτε ως guest user, είτε δημιουργώντας λογαριασμό στο e-shop. Αν δημιουργήσει λογαριασμό, μπορεί να αποθηκεύσει τα στοιχεία της διεύθυνσής του, ώστε σε επόμενη παραγγελία να είναι έτοιμα, να δει τις παλιές του παραγγελίες, να παρακολουθήσει την κατάσταση της τρέχουσας παραγγελίας του, κτλ. Αν επιλέξει να κάνει εγγραφή ως μέλος, κάτω από τον λογαριασμό του θα ενταχθούν αυτόματα και όλες οι παλιές παραγγελίες που έκανε (με το ίδιο email).

Διαχείριση Aποθέματος

Όσο αφορά στα αποθέματα των προϊόντων, υπάρχει η δυνατότητα για ορισμό ορίου χαμηλού αποθέματος και ορίου εξάντλησης. Στην περίπτωση της εξάντλησης, μπορούν είτε να αποκρύπτονται τα προϊόντα, είτε να φαίνονται ως εξαντλημένα, είτε να προσφέρεται η δυνατότητα της προπαραγγελίας.

 

Στατιστικά στοιχεία

Το eshop συλλέγει και παρουσιάζει διάφορα στατιστικά στοιχεία που αφορούν στις πωλήσεις, στα προϊόντα, κτλ., ενώ επίσης προσφέρει τη δυνατότητα σύγκρισης των αποτελεσμάτων με το αμέσως προηγούμενο διάστημα, με το ίδιο διάστημα το προηγούμενο έτος ή με κάποιο custom επιλεγμένο διάστημα. Ενδεικτικά, κάποια από τα στατιστικά στοιχεία που προσφέρει είναι:

  • Κέρδος (πωλήσεις, επιστροφές, κουπόνια, καθαρές πωλήσεις, φόροι, μεταφορικά, κτλ.),
  • Παραγγελίες (αριθμός παραγγελιών, καθαρές πωλήσεις, μέσο καλάθι αγορών, μέσο πλήθος προϊόντων ανά παραγγελία, κτλ.),
  • Προϊόντα (πωληθέντα προϊόντα, καθαρές πωλήσεις, κτλ.),
  • Κατηγορίες προϊόντων,
  • Κουπόνια (παραγγελίες με έκπτωση, σύνολο εκπτώσεων, κτλ.),
  • Φόροι (σύνολο φόρων, φόρος μεταφορικών, κτλ.),
  • Αποθέματα προϊόντων.

Marketing _Functionalities

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα που σχεδιάζεται από τη Social Mind, συμπεριλαμβάνονται μία σειρά από λειτουργικότητες, που ενισχύουν τις πωλήσεις και το Marketing. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τις βασικότερες από αυτές.

Coupon Codes

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα υπάρχει μηχανισμός για διαχείριση coupon codes που υποστηρίζουν τις εξής δυνατότητες: σταθερή ή % έκπτωση στο σύνολο της παραγγελίας ή σε συγκεκριμένο προϊόν, αυτόματη λήξη του κουπονιού σε μελλοντική ημερομηνία, ελάχιστο και μέγιστο ποσό παραγγελίας για εφαρμογή του κουπονιού, όρια χρήσης ανά χρήστη ή ανά κουπόνι και άλλα

Up Selling / Cross Selling

Δυνατότητα για προβολή παρόμοιων (up selling) ή συμπληρωματικών (cross selling) προϊόντων με αυτό που βλέπει ο επισκέπτης.

Custom μηνύματα στο καλάθι

Εμφάνιση δυναμικών μηνυμάτων στη σελίδα του καλαθιού. π.χ. “Απομένουν άλλα 2,80€ για να εξασφαλίσετε δωρεάν μεταφορικά. Συνεχίστε τις αγορές σας!“.

Προτροπές τοποθέτησης παραγγελίας

Σε στρατηγικά σημεία έχουν τοποθετηθεί μηνύματα προτροπής για την τοποθέτηση της παραγγελίας. Π.χ. “Βάλτε τη παραγγελία σας τώρα ώστε αύριο να είναι στην πόρτα σας.“.

Google Maps Autocomplete στο Checkout

Στην σελίδα του checkout έχει προστεθεί autocomplete στη συμπλήρωση της διεύθυνσης του πελάτη σε διασύνδεση με το Google Maps. Με το τρόπο αυτό, βοηθάμε τον πελάτη να συμπληρώσει τα στοιχεία του ευκολότερα, γρηγορότερα και, κυρίως, πιο σωστά!

Δυνατότητα αποστολής παραγγελίας ως Δώρο

Δίνουμε την δυνατότητα στον πελάτη να επιλέξει αν θέλει να στείλει τη παραγγελία του ως δώρο σε κάποιον και να επιλέξει το περιτύλιγμα της αρεσκείας του.

Υποστήριξη επιλογής τιμολογίου/απόδειξης

Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει αν επιθυμεί την έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου. Στην περίπτωση του τιμολογίου, το e-shop ζητάει και τα υπόλοιπα απαραίτητα στοιχεία (ΑΦΜ, κλπ).

Υποστήριξη Δωροκάρτας

Υπάρχει η δυνατότητα πώλησης και εξαργύρωσης δωροκάρτας. Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει το ύψος του ποσού με το οποίο θα «φορτίσει» την δωροκάρτα.

Google Analytics Enhanced

Πλήρης διασύνδεση με το Google Analytics ώστε να μετρώνται και στοιχεία πωλήσεων και user experience (π.χ. πόσοι άφησαν το καλάθι τους χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά) πέρα από τα βασικά στατιστικά μεγέθη της επισκεψιμότητας.

 

Διασύνδεση με Facebook Pixel

Πλήρης ενσωμάτωση του Facebook Pixel ώστε να καταγράφονται επιτυχώς οι πωλήσεις που γίνονται μέσα από Social Media Ads.

Google Ads Conversion Tracking

Ενσωμάτωση μηχανισμού για την καταγραφή των πωλήσεων που προκύπτουν από τα Google Ads προκειμένου να είναι εύκολη η αξιολόγηση των διαφημιστικών δράσεων.

XML Feeds

Δυνατότητα για εξαγωγή των προϊόντων και όλων των πληροφοριών τους σε XML Feeds τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για εισαγωγή προϊόντων, μέσω Product Catalogue στο Meta Commerce Manager και στο Google Merchant Center.

Διασύνδεση με MailChimp

Πλήρης διασύνδεση με το MailChimp ώστε οι επισκέπτες και οι πελάτες του eshop να μπορούν εύκολα να γραφτούν στο Newsletter της εταιρίας. Επίσης, προσφέρεται η υποδομή για την υλοποίηση Marketing Αυτοματισμών, Οι Marketing Automation Campaigns πυροδοτούνται αυτόματα από κάποια ενέργεια που κάνει ή δεν κάνει ο χρήστης. Οι καμπάνιες Αυτοματισμού που μπορούνε να υλοποιηθούν είναι αρκετές και εξυπηρετούν διάφορους σκοπούς.

Ενδεικτικά αναφέρουμε 2 καμπάνιες, οι οποίες επιλέγονται πιο συχνά, λόγω της αποδοτικότητάς τους. Αυτές είναι η καμπάνια «Welcome email», την οποία λαμβάνει ο χρήστης, μετά την εγγραφή του στο newsletter της εταιρείας και περιέχει ένα «δώρο», ως προτροπή, για να προχωρήσει ο χρήστης πιο εύκολα στην πρώτη του αγορά και η καμπάνια Abandoned Cart, όπου στέλνεται στο χρήστη που έχει εγκαταλείψει ένα προϊόν στο καλάθι, λίγες ώρες μετά, και τον προτρέπει να επιστρέψει στο κατάστημα και να ολοκληρώσει την αγορά του. 

U

SEO

Όσο αφορά στο SEO, υλοποιούνται μια σειρά από on-site SEO ενέργειες. Ενδεικτικά, κάποιες από αυτές είναι: αυτόματο Sitemap XML και διασύνδεσή του με το Google Search Console, σύστημα βελτιστοποίησης των μεταδεδομένων, σύστημα βελτιστοποίηση των πληροφοριών στα αποτελέσματα της αναζήτησης και στα Social Media, μηχανισμός καθοδήγησης για βελτιστοποίηση του περιεχομένου και άλλα.

Οι παραπάνω λειτουργικότητες είναι οι βασικές που υπάρχουν στην υλοποίηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Σε κάθε περίπτωση αυτές μπορούν να επεκταθούν (βλ. παρακάτω), ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος δεν μπορεί να είναι τυποποιημένο, αλλά προκύπτει από την ανάλυση των απαιτήσεων. Στις παραπάνω εργασίες, δεν περιλαμβάνεται η σύνταξη κειμένων, οι μεταφράσεις και η εισαγωγή των προϊόντων. Στην υλοποίηση του eshop περιλαμβάνεται η εισαγωγή μέχρι 10 προϊόντων.

 

How to _use it

Η Social Mind, με την παράδοση του έργου, σας παρέχει δωρεάν εκπαίδευση μέσω τηλεδιάσκεψης, ώστε να μπορείτε να διαχειρίζεστε το ηλεκτρονικό κατάστημά σας και το περιεχόμενό του. Η εκπαίδευση είναι διάρκειας έως 2 ώρες. Μέσα σε ένα μήνα από την εκπαίδευση και εφόσον υπάρξει γραπτή (email) αίτησή σας, σας παρέχουμε μία 2η εκπαίδευση μέσω τηλεδιάσκεψης προκειμένου να λυθούν τυχόν απορίες που έχετε συγκεντρώσει κατά τη χρήση του eshop σας. 

We can do _more

Κάθε επιχείρηση και κατ’ επέκταση κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα, έχει διαφορετικές ανάγκες ή ιδιαιτερότητες. Για αυτό το λόγο, όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε είναι επεκτάσιμα και πέρα από τις βασικές λειτουργικότητες που προσφέρουν. Παρακάτω σας παραθέτουμε ορισμένες από τις πιο δημοφιλείς λειτουργίες, που μπορούν να ενταχθούν στο ηλεκτρονικό κατάστημα, με επιπρόσθετο κόστος.

Παραγωγή XML Feeds για διασύνδεση με τα γνωστά marketplaces (π.χ. Skroutz, Best Price, Public, κλπ).

Διασύνδεση με το ERP της επιχείρησης.

Υποστήριξη όλων των απαιτήσεων που θα υποδείξει ο νομικός της επιχείρησης σχετικά με το GDPR.

Live chat με το Facebook Messenger

Υποστήριξη συνδρομητικών προϊόντων (π.χ. συνδρομή σε γυμναστήριο).

Δυνατότητα Login με Facebook για τους χρήστες.

Υποστήριξη πολυγλωσσικότητας.

Wishlist / Αγαπημένα ώστε οι χρήστες να μπορούν να αποθηκεύσουν προϊόντα που τους άρεσαν για να τα αγοράσουν στο μέλλον.

Προηγμένα coupon codes που προσφέρουν ακόμα περισσότερες επιλογές.

Δημιουργία marketing email αυτοματισμών, όπως, για παράδειγμα, το cart abandonment, ώστε να στέλνει αυτόματα emails σε όλους τους πελάτες που έχουν αφήσει προϊόντα στο καλάθι τους χωρίς να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους.

We LOVE _challenges