Skip to content
e-shop & ERP

3 λόγοι για να διασυνδέσετε το e-shop και το ERP της εταιρίας σας

Τελευταία ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις με φυσικά καταστήματα επιλέγουν να υλοποιήσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο. Read more

instagram seminar Θεσσαλονίκη

Κάντε το Instagram να δουλέψει για την επιχείρησή σας – Σεμινάριο

Σε ένα από τα πιο αποδοτικά εργαλεία επικοινωνίας και προώθησης εξελίσσεται το Instagram, καθώς οι δυνατότητες που προσφέρει σε συνδυασμό με την ολοένα και μεγαλύτερη διείσδυσή του στο ελληνικό κοινό, δημιουργούν μοναδικές ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις! Read more

wordpress

100 διάσημα brands που χρησιμοποιούν WordPress

Στη Social Mind έχουμε επιλέξει να δημιουργούμε τις ιστοσελίδες των πελατών μας χρησιμοποιώντας το WordPress. Όχι πάντα φυσικά, αλλά στο 90+% των περιπτώσεων όπου το WordPress μπορεί όντως να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του εκάστοτε project. Read more

5+1 τρόποι για να αξιοποιήσετε καλύτερα το Facebook Advertising

Η διαφήμιση μέσω του Facebook έχει αναδειχθεί σε ένα από τα πιο ελκυστικά εργαλεία προώθησης, καθώς ακόμα και ένα μικρό διαφημιστικό budget μπορεί να φέρει πολύ στοχευμένα αποτελέσματα. Read more

κατασκευή ιστοσελίδα

Θέλω να φτιάξω μια ιστοσελίδα. Και τώρα;

Το 1997 η ιστοσελίδα της Apple έμοιαζε έτσι! Εκείνη την εποχή, ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας ήταν μια διαδικασία χρονοβόρα και “επίπονη” για τον προγραμματιστή (όλα σχεδιάζονταν και προγραμματίζονταν από το μηδέν). Read more

WooCommerce: τροφοδοτεί το 42% των e-shops παγκοσμίως [2016]

Η Automattic, η εταιρία που τρέχει το WordPress και, πλέον, το WooCommerce (μεταξύ πολλών άλλων πραγμάτων), ανακοίνωσε πρόσφατα μερικά στατιστικά στοιχεία για το 2016! Read more

Ετήσια έρευνα E-Commerce 2016 από το ELTRUN

Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η ετήσια έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Πανεπιστημίου Αθηνών με τη συμμετοχή 1910 Ελλήνων online καταναλωτών. Read more

Το πνεύμα των Χριστουγέννων (2016 edition)

Αναρωτιέμαι σχεδόν κάθε χρόνο τέτοια εποχή πώς το πνεύμα των Χριστουγέννων και το συναίσθημα που κυριαρχεί στις μέρες των εορτών βοηθάνε στο να σκεφτόμαστε με περισσότερη αγάπη. Είναι αυτή η αίσθηση αγάπης, η ζεστασιά, ένα πραγματικό συναίσθημα ή είναι ακόμη ένα αποτέλεσμα “χριστουγεννιάτικου marketing”. Read more

Είναι η επιχείρησή σας έτοιμη για το 2017;

To 2017 είναι προ των πυλών και τώρα είναι η ώρα να σχεδιάσετε τη στρατηγική και τις ενέργειές σας σχετικά με το πώς θα κινηθείτε την επόμενη χρονιά στο πεδίο του digital marketing. Είναι η εικόνα σας η κατάλληλη; Έχετε σχεδιάσει τον τρόπο προβολή σας; Το περιεχόμενο της παρουσίας σας έχει τα σωστά μηνύματα; Προβάλλεστε στα σωστά σημεία και με την κατάλληλη στόχευση; Read more

Social Media: Με τι ασχοληθήκαμε το 2016

Στο τέλος κάθε χρονιάς συνηθίζεται να γίνεται απολογισμός των πεπραγμένων που διαδραματίστηκαν κατά τη διάρκεια της και κάνουν την εμφάνισή τους οι “λίστες της χρονιάς” με τις δημοφιλέστερες προτιμήσεις σε κάθε κατηγορία. Ασφαλώς και τα social media δεν θα μπορούσαν να λείπουν από αυτό Read more