Τα πρώτα βήματα της επιχείρησής σας στο IG

by | 03/03/2023 | Online marketing, Social Media

we know how to

Πολλοί πιστεύουν πως το ύφος της επιχείρησης τους αλλά και του brand τους, δεν ταιριάζει στο περιεχόμενο του Instagram. Αυτό συμβαίνει γιατί έχουμε κλειδώσει στο μυαλό μας πως το Instagram είναι μια πλατφόρμα που ανεβάζουμε selfies, διασκέδαση και τα…ξύδια. Ναι, το Instagram όταν πρωτοεμφανίστηκε πριν 15 χρόνια, ήταν μία πλατφόρμα που χρησιμοποιούταν για προσωπική χρήση και το περιεχόμενο της ήταν πιο απλό.

Ωστόσο, το Instagram του 2023, τείνει να έχει τεράστια δυναμική τόσο σε προσωπική χρήση,  για digital creators, όσο και για επιχειρήσεις. Μέρα με τη μέρα αυξάνονται οι ενεργοί χρήστες, πράγμα που σημαίνει πως ανεβαίνει και η αξία του ως πλατφόρμα, αλλά και ο ανταγωνισμός.

Αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε είναι πως ο ιδανικός μας πελάτης βρίσκεται παντού. Και ναι, βρίσκεται και στο Instagram! Η μόνη διαφορά είναι ότι βρίσκεται με κάποια άλλη ιδιότητα. Τι εννοούμε με αυτό;

Αν για παράδειγμα, έχετε μία επιχείρηση που παρέχει λογιστικές υπηρεσίες και θέλετε να προσελκύσετε νέους πελάτες. Στο Instagram υπάρχει κόσμος που ενδιαφέρεται για κάποιο λογιστή, είτε για τους ίδιους είτε για την επιχείρηση τους, αλλά στο προσωπικό/εταιρικό τους προφίλ δεν είναι εμφανές αυτό. Αν όμως, αυτοί οι χρήστες, έχουν αναζητήσει έστω και μία φορά για λογιστή κάπου στο διαδίκτυο, τότε διαφημίζοντας τις λογιστικές υπηρεσίες σας, θα μπορέσετε να στοχεύσετε σε αυτούς.

Για να ξεκινήσετε στο Instagram δεν είναι δύσκολο. Το δύσκολο είναι να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Κι αυτό θα το πετύχετε κυρίως εάν είστε ο εαυτός σας και όχι μια αντιγραφή κάποιου άλλου.

Τα 5 βήματα που πρέπει να προσέχετε για να έχετε μία καλή πρώτη εικόνα στο instagram είναι τα εξής:

  1. Ως φωτογραφία προφίλ μπαίνει πάντα το icon του λογοτύπου. Κάτι αναγνωριστικό που θα μένει στο μυαλό του κόσμου. Αν το κατάφερε η Nike με ένα τικ, τότε δεν δεχόμαστε αντίρρηση.
  2. Συμπληρώστε το bio έξυπνα. Είναι εκείνο που θα διαβάσει πρώτο- πρώτο κάποιος, όταν μπει στο προφίλ σας. Σύντομα και περιεκτικά, γράψτε κάτι που θα προσφέρει εμπιστοσύνη και λόγο να σας ακολουθήσουν. Μην ξεχάσετε το Call to Action για το link!
  3. Φτιάξτε 5 highlights και περιοριστείτε στα 5 βασικά πράγματα που θα θέλατε να γνωρίζει κάποιος για εσάς και θα είναι άμεσα διαθέσιμα να τα βρει.
  4. Βρείτε το ύφος σας στα δημιουργικά. Αφήστε έναν γραφίστα να σας οδηγήσει εκεί που αρμόζει η εικόνα της επιχείρησης σας. Μην ανεβάζετε ανούσιες φωτογραφίες, ή προϊόντα. Περνούν παγερά αδιάφορα. Πολύ σημαντικό να μη ξεχνάμε πως οι προτεινόμενες διαστάσεις για δημοσιεύσεις είναι 1080×1350 ή 1080x
  5. Τέλος, δίνουμε μεγάλη προσοχή στις λεζάντες. Γράφουμε πάντα με αρχή, μέση και τέλος. Δυνατός τίτλος που τραβάει την προσοχή, κυρίως θέμα, κλείσιμο με Call to Action και hashtags.

Extra tip: Μπορείτε να χρησιμοποιείτε έως 30 hashtags και είναι σημαντικό να είναι σχετικά. Καθώς χρησιμοποιούνται ως λέξεις κλειδιά στην αναζήτηση, εάν απευθύνεστε σε ελληνικό κοινό, χρησιμοποιήστε ελληνικά hashtags!

Ακολουθώντας τα παραπάνω, θα καταφέρετε να έχετε ένα προφίλ που αρμόζει στην εικόνα της επιχείρησης σας. Το δύσκολο έργο ξεκινάει όμως τώρα…

Ανάπτυξη λογαριασμού. Εύκολο να το λες, περίπλοκο να το πετύχεις. Όχι αδύνατο όμως. Με τη σωστή στρατηγική περιεχομένου, ένα σωστό πλάνο διαφημίσεων, πολλή δουλειά και απεριόριστη υπομονή, μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

Όσο εσείς σκέφτεστε ακόμα αν καλύτερα είναι να μην είστε ενεργοί στο Instagram, τόσο οι ανταγωνιστές σας κερδίζουν πελάτες μέσα από αυτό. Και αν πιστεύετε ότι επιχειρήσεις σαν εσάς δεν είναι στο Instagram, γιατί να μην έχετε εσείς την πρωτιά και να τους προλάβετε;