Το μεγαλύτερο όφελος από ένα blog post επιτυγχάνεται όταν το post αρχίζει να μοιράζεται στα κοινωνικά δίκτυα από ολοένα και περισσότερους χρήστες. Ωστόσο, υπάρχουν posts που γίνονται share καμία ή μία φορά και άλλα που γίνονται χιλιάδες!
Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε αυτές τις δύο κατηγορίες άρθρων; Η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου είναι σίγουρα το σημαντικότερο από όλα, αλλά πως θα κάνεις το κοινό να το διαβάσει;
Στο παρακάτω infographic που δημιούργησε η Canva και η RazorSocial, υπάρχει μία σειρά από συμβουλές για να πάρετε τα μέγιστα από το post σας στο εταιρικό ή το προσωπικό blog.