Ήρθαν οι εκπτώσεις! Τι πρέπει να κάνεις;

by | 16/01/2024 | Advertising, Online marketing, Social Media

we know how to

Η περίοδος των εκπτώσεων είναι μια ευκαιρία για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου και να προσελκύσεις νέους πελάτες. Ωστόσο, για να αξιοποιήσεις στο έπακρο αυτή την περίοδο, πρέπει να ακολουθήσεις μια στρατηγική marketing που θα σε βοηθήσει να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό.

Γι’ αυτό, ετοιμάσαμε μερικές συμβουλές, που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις τις πωλήσεις σου κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.

Ετοιμάσου από νωρίς

Η προετοιμασία είναι το κλειδί για την επιτυχία σε κάθε τομέα, και το μάρκετινγκ δεν αποτελεί εξαίρεση. Ξεκίνα να σχεδιάζεις την καμπάνια σου εκ των προτέρων, ώστε να έχεις αρκετό χρόνο να την υλοποιήσεις και να την παρακολουθήσεις. Φυσικά, είναι σημαντικό να λάβεις υπόψη τον στόχο σου (π.χ. αύξηση πωλήσεων), το target group σου, το προϊόν ή την υπηρεσία σου και τον ανταγωνισμό.

Χρησιμοποίησε τα σωστά κανάλια marketing

Επίλεξε τα κανάλια marketing που θα προσεγγίσουν αποτελεσματικά το κοινό-στόχο σου. Για παράδειγμα, αν το κοινό σου είναι νεανικό, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα social media (Instagram & TikTok) για να προωθήσεις τις προσφορές σου. Αντίθετα, αν το κοινό σου είναι μεγαλύτερης ηλικίας μπορείς να αξιοποιήσεις το email marketing ή social media πλατφόρμες όπως το Facebook.

Δημιούργησε ελκυστικές προσφορές

Οι προσφορές σου πρέπει να είναι ελκυστικές για να προσελκύσουν τους πελάτες. Οι πελάτες θέλουν να αισθάνονται ότι κάνουν μια καλή συμφωνία, οπότε πρέπει να τους προσφέρεις κάτι που θα αξίζει τον κόπο. Για παράδειγμα, μπορείς να προσφέρεις εκπτώσεις 20% και πάνω ή δωρεάν μεταφορικά. Εναλλακτικά, μπορείς να τους δελεάσεις με προσφορές περιορισμένου χρόνου (π.χ. ένα Σαββατοκύριακο), καθώς δημιουργούν αίσθημα επείγοντος, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων.

Χρησιμοποίησε το digital marketing

Το digital marketing είναι ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σου και να προσελκύσεις νέους πελάτες. Χρησιμοποίησε email marketing, social media marketing και άλλες στρατηγικές digital marketing για να προωθήσεις τις προσφορές σου.

Τι σου προσφέρει, όμως, κάθε μια από τις στρατηγικές αυτές; Πάμε να δούμε αναλυτικά, πώς μπορούν να σε βοηθήσουν να αυξήσεις τις πωλήσεις σου κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.

1. Social Media Marketing

Τα Social Media είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να επικοινωνήσεις με το κοινό σου και να προωθήσεις τις προσφορές σου. Μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για να δημοσιεύσεις εικόνες και βίντεο των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου, να μοιραστείς πληροφορίες σχετικά με τις προσφορές σου και να συμμετάσχεις σε συζητήσεις με το κοινό σου.
Για να δημιουργήσεις ελκυστικά Social Media posts για τις εκπτώσεις, φρόντισε να:

  • χρησιμοποιήσεις εικόνες και βίντεο που θα τραβήξουν την προσοχή των χρηστών
  • καταγράψεις με σαφήνεια τις προσφορές σου
  • χρησιμοποιήσεις σχετικά hashtags για να αυξήσεις την προβολή των posts σου
    Δες εμείς πώς το παρέχουμε!

2. Search engine optimization (SEO)

Το SEΟ είναι ένας τρόπος να βελτιστοποιήσεις το site σου για να εμφανίζεται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να εμφανίζεται η επιχείρησή σου υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Για να είναι αποτελεσματικό το SEO:

  • χρησιμοποίησε σχετικές λέξεις-κλειδιά
  • δημιούργησε ποιοτικό περιεχόμενο στο site σου
  • βελτίωσε τη δομή και την τεχνική του site/e-shop σου
    Δες εμείς πώς το παρέχουμε!

3. Email marketing

Το email marketing είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να επικοινωνήσεις με τους υπάρχοντες και τους δυνητικούς πελάτες σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το email marketing για να προωθήσεις τις προσφορές σου, να ενημερώσεις τους πελάτες σου για τις νέες προσφορές και να δημιουργήσεις σχέσεις με τους πελάτες σου.
Και μην ξεχνάς, κάθε πετυχημένη email marketing καμπάνια, έχει δύο «δυνατά» σημεία· το θέμα στον τίτλο που θα τραβήξει την προσοχή των χρηστών και το call-to-action που θα ενθαρρύνει τους χρήστες να κάνουν αγορές.
Δες εμείς πώς το παρέχουμε!

4. Paid ads

Τα paid ads είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προωθήσεις τις προσφορές σου σε ένα ευρύτερο κοινό. Μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις στα Social Media, στα Google στο Search Engine Marketing (SEM) και σε άλλα κανάλια.
Είναι σημαντικό να παρακολουθείς τα αποτελέσματα των Digital Marketing εκστρατειών σου για να δεις τι λειτουργεί και τι όχι. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις διάφορα εργαλεία για να παρακολουθείς τα αποτελέσματα, όπως το Google Analytics και το Facebook Insights. Με την παρακολούθηση των αποτελεσμάτων των εκστρατειών σου, μπορείς να βελτιώσεις τις μελλοντικές σου εκστρατείες και να αυξήσεις την αποτελεσματικότητά τους.
Δες περισσότερα για τις Online διαφημίσεις!

Πριν σε αφήσω, όμως, θα σου θυμίσω πως όσο σημαντική είναι η αρχή της περιόδου, άλλο τόσο σημαντικό είναι και το τέλος της. Προσοχή, λοιπόν! Με το τέλος των εκπτώσεων, πρέπει να ενημερώσεις όλες τις διαφημίσεις, τους αυτοματισμούς σου (π.χ. welcome email) και ό,τι άλλο χρειάζεται.

  • Ενημέρωσε το site σου με τις νέες τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών σου.
  • Φρόντισε οι διαφημίσεις και οι αυτοματισμοί σου να αντικατοπτρίζουν τις νέες τιμές.
  • Άλλαξε τους στόχους των διαφημίσεών σου. Οι διαφημίσεις σου μπορεί να πρέπει να στοχεύουν σε διαφορετικό κοινό μετά το τέλος των εκπτώσεων ή να πρέπει να αλλαχτούν οι τιμές που αναφέρονται το creative και το copy σου.
  • Διαμόρφωσε ξανά τους αυτοματισμούς σου. Για παράδειγμα, μπορεί το welcome email μετά την εγγραφή στο newsletter σου να αναφέρεται στις εκπτώσεις και να πρέπει να αλλάξει.

Ελπίζουμε ο οδηγός που σου ετοιμάσαμε να είναι χρήσιμος και να σε βοήθησε. Αν όχι, ξέρεις τι πρέπει να κάνεις!

Καλές πωλήσεις!