Γιατί να επενδύσετε σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα

by | 26/01/2024 | eCommerce

we know how to

Το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) είναι ένας τομέας που αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο προτιμούν να αγοράζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους online, γεγονός που δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις.

Αν, λοιπόν, σκέφτεστε να δημιουργήσετε ένα eshop, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που πρέπει να έχετε κατά  νου.

Γιατί να δημιουργήσετε ένα eshop;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μια επιχείρηση πρέπει να έχει ένα eshop:

  • Περισσότεροι πελάτες: Ένα eshop σας δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσετε πελάτες από οποιοδήποτε σημείο του κόσμου (ή έστω από οποιοδήποτε σημείο της χώρας).
  • Περισσότερα κέρδη: Ένα eshop μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, καθώς σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε μια 24/7 ανοιχτή επιχείρηση. Πράγματι, τις βραδινές ώρες γίνονται πάρα πολλές πωλήσεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα.
  • Κόστος: Ένα eshop μπορεί να είναι πιο οικονομικό από ένα φυσικό κατάστημα, καθώς δεν απαιτεί τα ίδια πάγια έξοδα για τη λειτουργία του.

Πώς πρέπει να κινηθείτε όμως;

Για να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο eshop, πρέπει να προσέξετε τα εξής:

  • Ανάπτυξη ενός επιχειρηματικού σχεδίου: Πριν ξεκινήσετε, είναι σημαντικό να αναπτύξετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τους στόχους σας και να δημιουργήσετε μια στρατηγική για την επίτευξή τους. Μόνο η δημιουργία και η ύπαρξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος δεν εξασφαλίζει την επιτυχία. (Έχουμε ξανά αναφερθεί σε αυτό
  • Επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας: Υπάρχουν πολλές διαφορετικές πλατφόρμες e-commerce διαθέσιμες στην αγορά. Φροντίστε, με την καθοδήγηση ενός ειδικού, να επιλέξετε την πλατφόρμα που πληροί καλύτερα τις ανάγκες και τις απαιτήσεις σας (spoiler alert: επιλέξτε WooCommerce).
  • Δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος: Το eshop σας (με την έννοια της αισθητικής και της λειτουργικότητας) είναι το πρώτο πράγμα που θα δουν οι πελάτες σας (πριν από τα προϊόντα, τις τιμές, την ποικιλία, τις προσφορές, κλπ.). Φροντίστε να είναι ελκυστικό και εύκολο στην περιήγηση και στη χρήση.
  • Προώθηση του eshop σας: Για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες, πρέπει να προωθήσετε το eshop σας. Χρησιμοποιήστε διάφορα κανάλια marketing (ψηφιακά και μη), όπως το SEO, το Online, το Social Media Marketing και το Email Marketing.

Το μυστικό βρίσκεται στην παρακολούθηση των στατιστικών στοιχείων και στην συνέπεια! Μην αμελήσετε να μελετήσετε τα δεδομένα που παράγει το eshop σας, προκειμένου να σχεδιάσετε σωστά τις επόμενες κινήσεις σας.

Όσο επεξεργάζεστε όλες αυτές τις πληροφορίες πατήστε εδώ, με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να βάλετε σε σειρά τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσετε και να πετύχετε τους στόχους σας!