Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα της Starfleet Media, περίπου τα 2/3 (63%) των B2B marketers σκοπεύουν να αυξήσουν το budget του Content Marketing μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Το 23% σκοπεύει να το διπλασιάσει, ενός κανένας απολύτως δεν σκοπεύει να το μειώσει!
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ίδιας έρευνας, το 28% των ερωτηθέντων επενδύουν περισσότερο από το 50% του marketing budget στο Content Marketing!
Το περιεχόμενο που χρησιμοποιείται πιο συχνά φαίνεται πως είναι case studies, white papers, webinars, eBooks και Infographics! Όσο αφορά στα μέσα που χρησιμοποιούνται… το Twitter είναι στην δεύτερη θέση με 92%, το blog στην τρίτη μ3 90%, το facebook στην τέταρτη με 85%, ενώ το google+ αρκετά πιο κάτω με 46%. Δείτε όλα τα μέσα στο παρακάτω διάγραμμα.
[Tweet “68% των marketers έχουν κάνει outsource κομμάτι του Content Marketing!”]
Όσο αφορά στην μέτρηση των αποτελεσμάτων, το πλήθος των leads φαίνεται πως είναι το σημαντικότερο με 84%, ενώ ακολουθούν οι πωλήσεις με 78%, η κίνηση στο website (52%) και το SEO ranking (35%). Περισσότερα στο παρακάτω διάγραμμα.
Η Social Mind είναι ειδική στο Content Marketing, στην διαχείριση του περιεχομένου και στα Social Media! Κλείστε ένα ραντεβού μαζί μας για να σας παρουσιάσουμε τι μπορούμε να κάνουμε συγκεκριμένα για την επιχείρησή σας και πως μπορείτε να επωφεληθείτε.
[via]