5 λόγοι που το site σας έχει χαμηλή επισκεψιμότητα

by | 29/06/2015 | Online marketing, Web Development

we know how to

Το τελευταίο διάστημα, κοιτώντας τα στατιστικά, ίσως να έχετε παρατηρήσει πολύ χαμηλή κίνηση στο website σας. Έχετε διαπιστώσει ότι χάνετε τους επισκέπτες σας μέρα με τη μέρα και υποθέτετε ότι πιθανόν έχει χαθεί το ενδιαφέρον τους σε αυτό που εσείς προσφέρετε. Όμως τι πραγματικά μπορεί να οδήγησε σε αυτή τη θεαματική πτώση της επισκεψιμότητάς σας; Ακολουθούν πέντε βασικοί λόγοι – σφάλματα που μπορεί να κάνετε και θα πρέπει να ελέγξετε άμεσα. Καλό θα ήταν να τα μελετήσετε και όσοι δεν έχετε τέτοιο πρόβλημα, ακόμα, για την πρόληψή του στο μέλλον.

1. Αργείτε υπερβολικά να βάλετε νέες αναρτήσεις

Το γεγονός ότι ανανεώνετε τη σελίδα σας μια φορά το μήνα συμβάλει στην απώλεια επισκεπτών, ιδιαίτερα όταν το site σας είναι της μορφής blog ή ενημερωτικού portal και δεν έχει να κάνει απλά και μόνο με μία επιχείρηση. Γι’ αυτό είναι αναγκαίο να φροντίζετε να ενισχύετε το site σας με νέο υλικό σε καθημερινή βάση ή τουλάχιστον κάθε δεύτερη μέρα.

2. Κάνετε πρόχειρη δουλειά και χρησιμοποιείτε συνεχώς άρθρα από πηγές

Αυτό σημαίνει ότι τα άρθρα σας είναι πρόχειρα γραμμένα ή απλά αντιγραφές από άλλα site. Στην πρώτη περίπτωση, τα κείμενά σας είναι ανούσια χωρίς καμία έκταση. Δεν λέμε φυσικά ότι το σωστό είναι να γράφουμε ατελείωτα άρθρα, με βαρύ και πολυσύνθετο περιεχόμενο, ούτε όμως άρθρα μίας παραγράφου χωρίς κανένα ενημερωτικό και τεκμηριωμένο λόγο. Στην δεύτερη περίπτωση, αντιγράφετε κείμενα από άλλα site, φυσικά αναφέροντας από πού τα αντιγράψατε. Έτσι όμως παραπέμπετε συνεχώς σε άλλα site, ιδιαίτερα όταν δίνετε πάντα ίδιες και συγκεκριμένες πηγές, με αποτέλεσμα το κοινό να στρέφεται στα άλλα site για την ενημέρωσή του, ξεχνώντας να περάσει από το δικό σας προηγουμένως.

3. Ξεχνάτε να ενημερώσετε τους followers στα social media για τα νέα σας posts

Οι περισσότεροι πλέον ενημερώνονται για ό,τι νέο υπάρχει μέσα από τους λογαριασμούς τους στα social media. Γι’ αυτό καλό θα ήταν να μην ξεχνάτε ποτέ να κοινοποιείτε και να ενημερώνετε με αυτό τον τρόπο τους followers της σελίδας σας για τα νέα σας άρθρα ή τις νέες σας προσφορές αν πρόκειται για e-shop. Με τη συνεχή προώθηση του site σας μέσα από τα social media έχετε περισσότερες πιθανότητες να πετύχετε ένα μεγάλο ποσοστό επισκεπτών και να κάνετε το site σας πιο αναγνωρίσιμο.

4. Το site σας αργεί υπερβολικά να φορτώσει

Όταν το site κάνει πάνω από δύο λεπτά να φορτώσει ή παρουσιάζει σφάλματα κατά την διάρκεια της επίσκεψης του χρήστη βοηθάει σε μεγάλο βαθμό στη μείωση των επισκεπτών. Το κοινό κουράζεται να περιμένει και εκνευρίζεται εύκολα όταν δεν κυλούν όλα ομαλά και γρήγορα. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τους οποίους το site σας αντιμετωπίζει αυτά τα προβλήματα. Ένας από αυτούς είναι ότι το φορτώνετε σε μεγάλο βαθμό με πράγματα που περισσεύουν και επιβαρύνετε τον κώδικα με επιπλέον προσθήκες. Όταν έχετε σκοπό να δημιουργήσετε, όμως, μια ιστοσελίδα θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας ότι πρέπει να είναι εντυπωσιακή και ελκυστική, αλλά παράλληλα πρέπει να είναι λειτουργική και υπεύθυνη.

5. Δεν ανταποκρίνεστε στο κοινό που θέλει να επικοινωνήσει μαζί σας

Είναι καλό να διατηρείτε φιλική και θετική στάση απέναντι στο κοινό σας στην αρχή, όταν το site είναι καινούριο στο διαδίκτυο, αλλά αυτό θα πρέπει να γίνεται και στην συνέχεια. Να απαντάτε στα σχόλια και τα μηνύματα του κοινού, να δέχεστε τις προτάσεις του, να συζητάτε τους προβληματισμούς του, να μαθαίνετε να ακούτε την θετική και την αρνητική του κριτική και να λύνετε τις αντιθέσεις του με τον κατάλληλο τρόπο. Η αδιαφορία και ο μη υπολογισμός τους ορισμένες φορές το απωθεί και το απομακρύνει από το έργο σας.

Αυτό είναι ένα Guest Post από την Δήμητρα Κουκουρίνου, την οποία και ευχαριστούμε πολύ!