2023 hits on Social Media trends

by | 28/11/2022 | Advertising, Online marketing, Social Media

we know how to

Σίγουρα τα Social Media κατατάσσονται σε μια κατηγορία που αναπτύσσεται συνεχώς και οι τεχνολογίες που χρησιμοποιούν εξελίσσονται μέρα με τη μέρα. Όμως, με την έναρξη του 2023, νέα trends έρχονται να μας εκπλήξουν.

Φαίνεται ότι οι χρήστες των Social Media, υιοθετούν γρήγορα τις νέες τάσεις και εγκλιματίζονται πολύ εύκολα με τις νέες πλατφόρμες. Ειδικά, στην περίοδο της πανδημίας, πολλοί εξοικειώθηκαν με τη χρήση των Social Media, με τις online αγορές, με την άμεση επικοινωνία μέσα από πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, με την απομακρυσμένη εργασία και με την ενημέρωση μέσω των Social Media.

Εφόσον όλο και περισσότεροι χρήστες γίνονται οικείοι με τα Social Media, τόσο περισσότερο θα εξελίσσονται και τα trends γύρω μας. Για να δούμε τι μας περιμένει με την έναρξη του 2023…

1)      TikTok & Short Videos

Το TikTok μπήκε στις ζωές μας το 2022 με μεγάλη επιτυχία και μαζί του έφερε και την ανάρτηση των βίντεο, μικρής διάρκειας.  Το Instagram συνέχισε αυτή την τάση με την προσθήκη των Reels. Η Generation Z, είναι αυτοί που δημιούργησαν αυτό το trend και φαίνεται ότι θα συνεχιστεί και το 2023 καθώς είναι πολύ εύκολα στην παραγωγή τους.

2)      Micro Influencers

Προβλέπεται πως το 2023 θα υπάρχει ανοδική πορεία για τους «nano-influencers» (με αριθμό followers λιγότερο από 10k) και του UGC (User Generated Content). Καθώς, όλο και περισσότεροι χρήστες αγοράζουν online, οι εταιρίες επιλέγουν ως προωθητική ενέργεια, την συνεργασία με influencers. Το «influencer marketing» τείνει πλέον να είναι πολύ αποτελεσματικό, πράγμα που το καθιστά αυτόματα και αρκετά κοστοβόρο.

Παράλληλα, έχει αποδειχθεί ότι οι macro-influencers (άτομα με αριθμό followers από 100k και πάνω), έχουν τόσο μεγάλο κοινό που τους καθίσταται δύσκολο να δεσμευτούν μαζί τους και να έχουν την επιρροή που αναζητούν τα brands στο κοινό τους. Μπορεί οι micro-influencers να έχουν μικρότερο αριθμό κοινού (από 1k – 5k), αλλά έχουν μεγαλύτερο ποσοστό αφοσίωσης του κοινού σε αυτούς. Φαίνεται ότι η συνεργασία με πολλούς και διαφορετικούς micro-influencers, είναι πιο αποδοτική από την συνεργασία με έναν/μια γνωστό macro-influencer.

3)      Authenticity is the key

Εκτός από την τελευταία τάση του video content, η αυθεντικότητα στο περιεχόμενο σας και η πραγματική παρουσίαση, έχει αρχίσει να είναι καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας για τα social media σας. Είμαστε σε μια εποχή που το feed μας είναι γεμάτο από υπερβολικά επεξεργασμένες εικόνες και βίντεο, με πολλών ειδών φίλτρα, τα οποία μπορούν μέχρι και να σου αλλάξουν εντελώς την εμφάνιση, καθώς βγαίνεις μια selfie, με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί τα πρότυπα μας, η αυθεντικότητα γύρω μας και οι αναρτήσεις σε πραγματικό χρόνο, με τις οποίες ένας πελάτης θα μπορούσε να συνδεθεί.

Η άνοδος του TikTok και του BeReal αποδεικνύει ακριβώς αυτό. Την ανάγκη για περιεχόμενο που θυμίζει την καθημερινότητα και καταστάσεις με τις οποίες ένας χρήστης μπορεί να ταυτιστεί, ώστε να νιώσει συσχετισμένος με ένα brand. Αυτή η τάση παίρνει σιγά σιγά το προβάδισμα έναντι του παραδοσιακού, φιλτραρισμένου, «instagramable» περιεχομένου.

 

Τι σημαίνει αυτό για εσάς; Θυμηθείτε τις «άφιλτρες» φωτογραφίες τις πρώτες ημέρες του Instagram, δημιουργήστε περιεχόμενο, που κυρίως σας εκφράζει και προωθήστε τα προϊόντα σας και τις υπηρεσίες σας με αυθεντικό τρόπο. Έτσι, θα μπορέσετε να «δεσμεύσετε» το κοινό σας με το brand σας και θα δημιουργήσετε ένα πραγματικό brand ID.

 

Είστε έτοιμοι να τα εφαρμόσετε;

Μην ξεχνάτε πως οι τάσεις συνεχώς αλλάζουν και νέα trends εμφανίζονται ή παλαιότερα ξαναέρχονται στην επιφάνεια.

Οπότε, stay tuned!