Wait a minute. Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι! Το ηλεκτρονικό κατάστημά σας είναι σαν υποκατάστημα.

by | 27/12/2023 | Advertising, eCommerce, Online marketing

we know how to

Αγαπητοί επιχειρηματίες,

Η συνεργασία μου με τη Social Mind ως Sales Manager, μου έχει δώσει το πλεονέκτημα και τη χαρά να συνεργάζομαι και να συνομιλώ καθημερινά με πολλές επιχειρήσεις, από διάφορους κλάδους και διαφόρων μεγεθών. Συχνά ακούω προβληματισμούς όπως:

  • Είναι πολύ ακριβό το να δημιουργήσω ένα e-shop.
  • Επένδυσα σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και τώρα μου ζητάνε πολλά χρήματα για να το προωθήσω.
  • Μου είναι χρήσιμη αυτή η λειτουργικότητα, αλλά…

Wait a minute. Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι! Το ηλεκτρονικό κατάστημά σας είναι σαν ένα υποκατάστημα.

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρει πολλές ευκαιρίες για την επιχείρησή σας, όπως τη δυνατότητα να προσεγγίζετε νέους πελάτες, να αυξάνετε τις πωλήσεις σας και να βελτιώνετε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Ωστόσο, πολλοί δεν αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες των ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς δεν κατανοούν τη σημασία τους για την επιχείρησή τους. (Δεν αναφέρομαι σε εσάς που το διαβάζετε φυσικά, αλλά σε κάποιους γνωστούς από το χωριό!)

Όπως θα επενδύατε και σε ένα δεύτερο φυσικό κατάστημα, έτσι και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι ένας χώρος, όπου οι πελάτες σας μπορούν να βρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, να ενημερωθούν για αυτά και να πραγματοποιήσουν αγορές. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να το αντιμετωπίζετε αντίστοιχα.

Στο φυσικό κατάστημά σας θα επενδύατε στην εμφάνισή του, στην τοποθεσία του, κλπ. Με την ίδια προσοχή το ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να είναι σχεδιασμένο και να λειτουργεί αποτελεσματικά. Πρέπει να είναι εύκολο στη χρήση, να προσφέρει μια καλή εμπειρία αγορών και να είναι ασφαλές για τους πελάτες σας.

Γιατί, όμως, το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι τόσο σημαντικό;

Προσφέρει πρόσβαση σε νέους πελάτες: Το ηλεκτρονικό κατάστημα σάς επιτρέπει να προσεγγίσετε πελάτες από απομακρυσμένες περιοχές ή όσους δεν έχουν χρόνο να επισκεφθούν το φυσικό σας κατάστημα.

Αυξάνει τις πωλήσεις σας: Το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, προσφέροντας μια άνετη και γρήγορη εμπειρία αγορών. Οι πελάτες σας μπορούν να κάνουν αγορές από την άνεση του σπιτιού τους, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών σας: Το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας προσφέροντας 24/7 υποστήριξη και απαντώντας στις ερωτήσεις των πελατών σας γρήγορα και αποτελεσματικά.

Είναι, λοιπόν, ένα σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτυχθούν και να πετύχουν. Με λίγη προσπάθεια και σωστό πλάνο και σχεδιασμό, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους σας.

Κόστη και έξοδα που πρέπει να υπολογίσετε

Η δημιουργία και η λειτουργία ενός e-shop μπορεί να είναι μια επένδυση, αλλά μπορεί, επίσης, να αποφέρει σημαντικά οφέλη στην επιχείρησή σας. Ωστόσο, είναι σημαντικό για τους επιχειρηματίες να υπολογίσουν τα κόστη και τα έξοδα που θα προκύψουν, πριν ξεκινήσουν την υλοποίηση του εγχειρήματος.

Ενδεικτικά:

Κόστος ανάπτυξης του ηλεκτρονικού καταστήματος: Αυτό το κόστος μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με το μέγεθος και τις λειτουργίες του ηλεκτρονικού καταστήματος σας. Ένα έμπειρο agency θα σας κατευθύνει για το ποιες είναι αυτές και ποιο είναι το κόστος.

Κόστος φιλοξενίας του ηλεκτρονικού καταστήματος: Το κόστος φιλοξενίας του ηλεκτρονικού καταστήματος εξαρτάται από τον πάροχο φιλοξενίας που θα επιλέξετε και τις προδιαγραφές του server που θα καλύπτει τις ανάγκες του.

Κόστος marketing: Είναι ανάλογα με τις υπηρεσίες που θα αξιοποιηθούν (διαφημίσεις και περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, SEO, SEM, κλπ.). Ο συνεργάτης (εμείς) πρέπει να σας κατευθύνει σε ένα σωστό μείγμα εργαλείων, βάσει του budget και των στόχων σας.

Κόστος υποστήριξης του ηλεκτρονικού καταστήματος: Αναβαθμίσεις και περιεχόμενο. Θα αφήνατε την τσάντα σας εκτεθειμένη, με όλο τα σημαντικά αντικείμενά σας μέσα, χωρίς να είστε δίπλα της; Στο e-shop σας γιατί να φερθείτε με αυτό τον τρόπο;

Είναι σημαντικό λοιπόν να δημιουργήσετε ένα πλάνο με τους στόχους σας και το budget σας. Από εκεί θα προκύψουν τα κόστη και τα έξοδα που θα πρέπει να επενδύσετε για τη δημιουργία και τη λειτουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Αυτό θα σας βοηθήσει να πάρετε μία απόφαση για το αν η επένδυση αυτή είναι η κατάλληλη για την επιχείρησή σας.

Αν σκέφτεστε να δημιουργήσετε ένα e-shop ή έχετε και θέλετε να το προωθήσετε, τολμήστε το. Οι συνεργάτες που θα επιλέξετε θα σας καθοδηγήσουν σε όλα τα βήματα, ώστε η επένδυσή σας να έχει αποτέλεσμα. Αρκεί να ακούτε τους ειδικούς!