Το Digital Marketing αναφέρεται σε όλες εκείνες τις ψηφιακές δράσεις που κάνει μία επιχείριση προκειμένου να επικοινωνήσει με τους υποψήφιους καταναλωτές της. Στις δράσεις αυτές συμπεριλαμβάνεται η ιστοσελίδα της επιχείρισης, τα Social Media, τυχόν mobile εφαρμογές που μπορεί να έχει αναπτύξει και άλλα πολλά.
Το 2015 παρατηρήθηκε ιδιαίτερη αύξηση στο Content Marketing. Το Content Marketing αφορά στην χρήση περιεχομένου από μία εταιρία προκειμένου να έρθει σε επαφή και να συνομιλήσει με τους δυνητικούς καταναλωτές της γύρω από θέματα που την αφορούν άμεσα ή έμμεσα. Το περιεχόμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορα μέσα όπως κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, LinkedIn, κλπ), blogs, newsletter και αλλού.
Ήδη έχουν αρχίσει να διαμορφώνονται οι τάσεις που θα επικρατήσουν το 2016. Αρκετοί νέοι τομείς έχουν ιδιαίτερα αυξητικές τάσεις (π.χ. το Internet of Things – ΙοΤ – ή η εικονική πραγματικότητα), ωστόσο το 2016 φαίνεται πως πολλές marketing ενέργειες θα επικεντρωθούν γύρω από δύο σημαντικούς πυλώνες:
- Video Advertising
Η Google (η οποία ελέγχει περίπου το 80% της online διαφημιστικής δαπάνης) σταδιακά θα αρχίσει να προσφέρει video ads στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Αυτό σημαίνει ότι πέρα από τα text ads, πλέον θα υπάρχει και η επιλογή για διαφημίσεις βίντεο στην αναζήτηση.
- Mobile Applications
Το Mobile θα γίνει μονόδρομος. Για την ώρα τα mobile sites, δηλαδή τα sites που προσαρμόζονται και παίζουν σωστά σε κινητές συσκευές, προσφέρουν αρκετά καλή εμπειρία στους επισκέπτες τους και δίνουν τις απαραίτητες πληροφορίες ή υπηρεσίες με γρήγορο και εύκολο τρόπο. Ή τουλάχιστον αυτό συμβαίνει σε όσους τα επισκέπτονται από σύγχρονα smartphones με μεσαίου ή μεγάλου μεγέθους οθόνες. Ωστόσο, σύντομα οι native εφαρμογές θα το κάνουν πολύ καλύτερα και το κοινό θα αρχίσει να τις απαιτεί.
[Tweet “Τα native mobile apps θα είναι το trend του 2016!”]
Επιπρόσθετα, η έμμεση επαφή με την μάρκα, τα προϊόντα της ή τα αντικείμενα που πραγματεύεται θα αρχίσει να είναι πιο έντονη. Για παράδειγμα, ένας καταναλωτής θα αναπτύξει μεγαλύτερη επαφή με μία εταιρία μέσα από ένα mobile game παρά μέσα από μία direct διαφήμιση.
Σε κάθε περίπτωση, το περιεχόμενο θα είναι ο Βασιλιάς (content is King). Κάθε εταιρία θα πρέπει να φροντίσει να επικοινωνεί με τους καταναλωτές και να μοιράζεται περιεχόμενο με τέτοιο τρόπο που να είναι εύκολα προσβάσιμο τόσο από τις μηχανές αναζήτησης όσο και από τους ανθρώπους!
Ξεκινήστε έγκαιρα την προετοιμασία σας για το 2016 και προλάβετε τον ανταγωνισμό. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε από κοινού την καλύτερη στρατηγική για την εταιρία σας είτε αυτή αφορά στο website σας, είτε στα social media, είτε στο mobile!