Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, το instagram αλλάζει τον αλγόριθμό του σχετικά με τον τρόπο εμφάνισης των post στο newsfeed των χρηστών, ακολουθώντας το σύστημα του facebook. Ο τρόπος που θα εμφανίζονται πλέον τα post στο instagram δεν θα έχει να κάνει με τη χρονολογική σειρά, αλλά ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις επιθυμίες κάθε χρήστη. Τα post που θα βλέπει στην αρχική σελίδα του ο χρήστης θα καθορίζεται από παράγοντες όπως πόση ώρα επισκέπτεται ένα λογαριασμό και πόσο συχνά αλληλεπιδρά με τις δημοσιεύσεις του.
Σύμφωνα με το συνιδρυτή και CEO της εταιρείας, Kevin Systrom, οι χρήστες χάνουν περίπου το 70% των φωτογραφιών λόγω της χρονολογικής σειράς. Υποστηρίζει ότι η αλλαγή αυτή έχει σκοπό να μετατρέψει το 30% που βλέπουν οι χρήστες σε posts που πραγματικά δε θα ήθελαν να έχουν χάσει. Με το νέο αλγόριθμο, τα ποσοστά αυτά μπορούν να αντιστραφούν και να αναβαθμιστεί η ποιότητα της συνολικής εμπειρίας του κάθε χρήστη.
Ιnstagram notifications
Ο εύκολος τρόπος για να βλέπετε πρώτα τα post που σας ενδιαφέρουν είναι να ενεργοποιήσετε την επιλογή του notification (ή “ενεργοποίηση ειδοποιήσεων για νέες δημοσιεύσεις”), το οποίο βρίσκεται στην άνω δεξιά γωνία κάθε δημοσίευσης. Έτσι, το instagram θα σας στέλνει μία ειδοποίηση κάθε φορά που ένας από τους χρήστες που ακολουθείτε και ενεργοποιήσατε δημοσιεύει ένα νέο post. Ένας δεύτερος τρόπος είναι να αλληλεπιδράτε περισσότερο με τις φωτογραφίες που σας ενδιαφέρουν, κάνοντας like ή comment. Με αυτό τον τρόπο θα φέρνετε τα post από τους λογαριασμούς που σας ενδιαφέρουν ψηλά στο newsfeed σας.
Εταιρικοί λογαριασμοί
Ένας κίνδυνος που ελοχεύει είναι ο νέος αλγόριθμος να μειώσει την εμφάνιση των brands τα οποία θα έχουν χαμηλά budgets διαφήμισης και χαμηλό engagement. Για αυτό, οι επαγγελματίες του χώρου θα πρέπει να επενδύσουν περισσότερο σε πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο, εάν θέλουν να κρατήσουν το ενδιαφέρον των χρηστών σε υψηλά επίπεδα, εάν δεν θέλουν να αρχίσουν να ξοδεύουν περισσότερα σε διαφημίσεις.
Εάν χρειάζεστε βοήθεια με το περιεχόμενο και τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσετε στη σελίδα σας στο Instagram, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας!