Social strategy plan

by | 05/12/2014 | Social Media

we know how to

Τα social media αποτελούν πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Κάθε ημέρα τσεκάρουν τα posts, τα σχόλια, τα likes και ενημερώνονται για τα καινούρια δεδομένα. Όλη αυτή η κοινωνική δραστηριότητα (social activity) είναι πολύτιμη πηγή πληροφοριών και θα μπορούσαμε να την ορίσουμε ως ένα σύνολο γεγονότων στα οποία εμπλεκόμαστε (ο άνθρωπος ή η επιχείρηση) είτε άμεσα είτε έμμεσα.

Οι δραστηριότητες που συμβαίνουν καθημερινά στα social media είναι πάρα πολλές και πολύ ποικίλες. Ωστόσο, μόνο κάποιες συγκεκριμένες είναι αυτές που ενδιαφέρουν πραγματικά μία επιχείρηση (π.χ. ένα νέο σχόλιο ή ένα νέο μήνυμα ή κάποιος καινούριος follower, κλπ). Δηλαδή, νόημα για μία εταιρία έχουν όλες εκείνες οι δραστηριότητες που προκαλούν διάδραση μεταξύ της επιχείρησης και του δυνητικού πελάτη ή ακολούθου της.

Μέσα από τη διάδραση αναδεικνύεται άμεσα το brand της εταιρίας ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την παρουσία της στα social media αλλά και της εικόνας της γενικότερα. Στόχος είναι κάθε διάδραση να κατευθύνεται προς τον στόχο που έχει θέσει η κάθε επιχείρηση. Για παράδειγμα, να οδηγήσει τον επισκέπτη στο website της, να πουλήσει κάποιο προϊόν, να πραγματοποιήσει μία εγγραφή στο newsletter και ούτω καθ’ εξής.

Για να το πετύχει αυτό η κάθε επιχείρηση οφείλει να έχει έτοιμο ένα social strategy plan. Δηλαδή, ένα πλάνο με το οποίο θα σχεδιάζει τις δράσεις της και θα «ανταποδίδει» τις ενέργειες των επισκεπτών/πελατών (π.χ. follow back, απάντηση σε σχόλια με συγκεκριμένο τρόπο, κλπ) ώστε να προκαλέσει είτε περισσότερες ενέργειες, είτε να κατευθύνει τον κόσμο προς τον τελικό της στόχο.

Η Social Mind μπορεί να σας βοηθήσει να οργανώσετε και να διαχειριστείτε την online παρουσίας σας. Ρωτήστε μας!