Το Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου είχα τη χαρά και την τιμή να παρευρεθώ σε μία εκδήλωση του AgriEnt Accelerator και να μιλήσω με τις ομάδες που πέρασαν στο δεύτερο στάδιο του προγράμματος σχετικά με Social Media Strategy, το Online Marketing και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προωθήσουν το προϊόν τους ή την υπηρεσία τους.
Τα Social Media στον (ευρύτερο) αγροτικό τομέα είναι πάντα μία πρόκληση! Οι περισσότερες ιδέες έχουν ως target group άτομα του αγροτικού τομέα (π.χ. παραγωγούς, αγρότες, κτλ.) ή άτομα που ασχολούνται με το εμπόριο αγροτικών προϊόντων (συνήθως B2B). Και οι δύο κατηγορίες έχουν μεγάλες προκλήσεις ως προς τη στόχευση. Πως μπορεί μία επιχείρηση να στήσει έτσι την online παρουσία και τη Social Media Strategy της ώστε να επικοινωνεί αποτελεσματικά με αυτές τις ομάδες στόχους;
Ποια digital εργαλεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν στον αγροτικό τομέα;
Κατά τη διάρκεια της κουβέντας μας είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε 3 θέματα:
- Τι πρωτοβουλίες μπορεί να πάρει μία επιχείρηση online; Σε ποια μέσα πρέπει να έχει παρουσία; Πόσο σημαντική είναι η ιστοσελίδα της; Ποια Social Media να χρησιμοποιήσει και τι μηνύματα να περάσει μέσα από αυτά; Με ποιο τρόπο;
- Τι ενέργειες πρέπει να κάνει μία επιχείρηση ώστε να μπορούν οι δυνητικοί της πελάτες να τη βρίσκουν από μόνοι τους; Τι εργαλεία πρέπει να στήσει; Πως θα υπερτερήσει έναντι του ανταγωνισμού;
- Τι άλλες δράσεις μπορεί να διοργανώσει προκειμένου να έρθει στα μάτια των δυνητικών της πελατών; Τι άλλο πρέπει να φροντίσει στην online επικοινωνία της; Πως μπορεί να διατηρήσει το υπάρχον πελατολόγιό της ή πως θα την μάθουν σε νέες αγορές;
Στην εκδήλωση, επίσης, υπήρχαν ομιλίες για τις online πωλήσεις, για το εξαγωγικό εμπόριο, για τα 4 στάδια του pitching και για τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία. Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες από την εκδήλωση μπορείτε να βρείτε στο σχετικό Facebook post του AgriEnt Accelerator.