Social Media Management – Outsource VS Inhouse

by | 12/11/2014 | Social Media

we know how to

Η διαχείριση των social media είναι μια επένδυση από όποια μεριά κι αν το δει κανείς. Χρειάζεται χρόνος, χρήμα και πνευματική προσπάθεια προκειμένου να εδραιωθεί μια στιβαρή και αποτελεσματική online παρουσία με στόχο την επικοινωνία της επιχείρησής σας με τους πελάτες (δυνητικούς και τρέχοντες).

Το ερώτημα που τίθεται, λοιπόν, είναι αν θα έπρεπε να προσλάβετε έναν υπάλληλο για να καλύψει τις online ανάγκες της επιχείρησής σας ή να το αναθέσετε σε μια εταιρία που ειδικεύεται στο management των social media.

[Tweet “68% των marketers έχουν κάνει outsource το Social Media Marketing!”]

Στην περίπτωση που αποφασίσετε να προσλάβετε έναν υπάλληλο θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι να αφιερώσετε χρόνο μαζί του και να επενδύσετε στην εκπαίδευσή του μέχρι να αφομοιώσει τις αξίες της εταιρίας σας και να οργανώσει όλη την ροή εργασίας του για να διαχειρίζεται και να ενημερώνει τα εταιρικά προφίλ.

Αντιθέτως, αν αναθέσετε την διαχείριση των social media σας σε μια εταιρία η οποία ειδικεύεται σε αυτό το αντικείμενο, θα έχετε μια υπεύθυνη και επαγγελματική ανταπόκριση σε όλες τις απαιτήσεις σας. Επιπλέον, η εταιρία έχει την ικανότητα να διαχειριστεί τις ιδιαιτερότητες των πελατών αφήνοντάς σας πολύτιμο χρόνο για την προώθηση των προϊόντων σας.

Μπορεί ένα Social Media Agency να αυξάνει τον χρόνο απόκρισης στην επικοινωνία, ωστόσο προσφέρει μία μεγάλη εμπειρία, expertise και δομή η οποία μπορεί να ανταποκριθεί σε κάθε ζήτημα ανά πάσα στιγμή.

[Tweet “We don’t have a choice on whether we do social media, the question is how well we do it?”]

social-rabbitΗ Social Mind είναι ειδική στο Social Media Marketing! Κλείστε ένα ραντεβού μαζί μας για να σας παρουσιάσουμε τι μπορούμε να κάνουμε συγκεκριμένα για την επιχείρησή σας και πως μπορείτε να επωφεληθείτε από τα κοινωνικά μέσα και τα υπόλοιπα διαθέσιμα εργαλεία.