Το SMS Marketing θεωρείται από πολλούς ως παλιό και απαρχαιωμένο, ωστόσο η αποτελεσματικότητά του είναι πολύ μεγάλη και πιάνει καλύτερους στόχους από ότι το e-mail! Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Τι είναι το SMS Marketing

Το SMS Marketing είναι όλες εκείνες οι ενέργειες που κάνει μία εταιρία προκειμένου να επικοινωνήσει με τους δυνητικούς πελάτες της (ή με άλλες ομάδες ενδιαφέροντος) μέσω… SMS! Πολλοί φαντάζονται ότι αυτό σημαίνει πως ένας υπάλληλος παίρνει ένα κινητό και αρχίζει να στέλνει ένα-ένα μηνύματα σε μία λίστα επαφών και μετά τσεκάρει αν ήρθαν όλες οι αναφορές παράδοσης. Η αλήθεια είναι κάπως διαφορετική!

Πλέον, υπάρχουν πολλά εργαλεία για SMS Marketing τα οποία κάνουν τη διαδικασία να είναι φθηνή, αποτελεσματική και εξαιρετικά γρήγορη! Η διαδικασία, πλέον, έχει κάπως έτσι:

  1. Η επιχείρηση κάνει login και προαγοράζει έναν αριθμό μηνυμάτων σε φθηνή τιμή.
  2. Φτιάχνει διάφορες λίστες παραληπτών (π.χ. διαφορετική για τους πελάτες, για τους προμηθευτές, για τους υπαλλήλους, κτλ.) ανεβάζοντας απλά ένα excel.
  3. Γράφει το μήνυμα που θέλει να στείλει και επιλέγει τη λίστα που θέλει να το παραλάβει.
  4. Πατάει «Αποστολή» ή «Προγραμματισμός για το μέλλον».
  5. Τσεκάρει αν υπάρχει κάποιος τηλεφωνικός αριθμός που δεν παραδόθηκε το μήνυμα, ώστε να τον διορθώσει ή να τον αφαιρέσει.
  6. Πάει για καφέ.

Γιατί SMS Marketing;

Μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία:

  • Τα SMS έχουν open rate πάνω από 95%!
  • Κατά μέσο όρο, ένα SMS διαβάζεται μέσα σε 3 λεπτά από τη στιγμή που θα σταλεί.
  • Το SMS έχει περίπου 6 φορές περισσότερο engagement από ότι το e-mail.
  • 90% των ενηλίκων έχουν κινητό τηλέφωνο, το οποίο βρίσκεται σε ακτίνα 2 μέτρων από αυτούς το 85% της ημέρας.

Μερικές ιδέες για το πώς μπορεί να αξιοποιήσει μία εταιρία το SMS Marketing

Μία επιχείρηση έχει πολλούς τρόπους να εντάξει το SMS στις επικοινωνιακές της ενέργειες. Μπορεί να στείλει SMS σε παλιούς πελάτες, προκειμένου να τους υπενθυμίσει την επιχείρηση και ενδεχομένως να τους δώσει κάποιο κίνητρο να επιστρέψουν σε αυτήν. Μπορεί να συνδέσει το SMS με το e-shop της ή με το loyalty program που τρέχει, ώστε να στέλνει αυτόματες ενημερώσεις (π.χ. ότι η παραγγελία έχει αποσταλεί ή ότι οι πόντοι στο πρόγραμμα loyalty έχουν καταχωρηθεί), κτλ.

Φυσικά, υπάρχουν πάντα και πιο πολύπλοκες διαδικασίες, όπως two-way SMS (SMS στα οποία ο χρήστης απαντάει και ανάλογα με την απάντηση γίνεται κάποια ενέργεια), chat bots και άλλα.

Αν σας ενδιαφέρει να εντάξετε το SMS στην επικοινωνιακή στρατηγική σας, επικοινωνήστε μαζί μας.

 

Μείνετε ενημερωμένοι

Οι τελευταίες αλλαγές στα Social Media, Case studies, Αναλύσεις, στατιστικά στοιχεία, Tips 'n' Tricks και άλλα πολλά!

You have Successfully Subscribed!