Η διασύνδεση ενός e-shop με το ERP της επιχείρησης δεν είναι κάτι που αφορά μόνο τις “μεγάλες” εταιρείες. Είναι ένα στρατηγικό βήμα που πρέπει να έρθει τη σωστή στιγμή – όταν η επιχείρηση είναι έτοιμη να περάσει στο επόμενο επίπεδο.
Ακολουθούν ενδείξεις ότι έχετε φτάσει εκεί.
- Ο όγκος παραγγελιών αυξάνεται ραγδαία. Όταν περνάτε 10, 20 ή 50 παραγγελίες ημερησίως χειροκίνητα στο ERP, σπαταλάτε χρόνο και αυξάνετε τις πιθανότητες λάθους. Η διασύνδεση γίνεται επένδυση, όχι κόστος.
- Τα αποθέματα δεν συμφωνούν μεταξύ ERP & e-shop. Το overselling (να πουλάτε προϊόν που δεν υπάρχει) οδηγεί σε ακυρώσεις, επιστροφές χρημάτων και δυσαρέσκεια. Η real-time ενημέρωση αποθεμάτων μέσω διασύνδεσης λύνει αυτό το πρόβλημα ριζικά (με την προϋπόθεση ότι τα δεδομένα της αποθήκης είναι σωστά).
- Πολλαπλά κανάλια πώλησης (multichannel). Αν πουλάτε σε φυσικό κατάστημα, e-shop και marketplaces (π.χ. Skroutz, Shopflix), το ERP πρέπει να είναι το κέντρο ελέγχου. Η διασύνδεση διασφαλίζει ότι όλα λειτουργούν συντονισμένα.
- Υψηλό λειτουργικό κόστος λόγω επαναλαμβανόμενων εργασιών. Καθημερινές, επαναλαμβανόμενες ενέργειες όπως τιμολόγηση, ενημέρωση προϊόντων ή δημιουργία πελατών δεν πρέπει να γίνονται χειροκίνητα. Η διασύνδεση τα αυτοματοποιεί όλα αυτά.
- Θέλετε καλύτερα reports και αποφάσεις βασισμένες σε δεδομένα. Αν τα δεδομένα του e-shop δεν εισάγονται σωστά στο ERP, τότε τα reports σας είναι ελλιπή ή λάθος. Η διασύνδεση εξασφαλίζει ότι όλα τα δεδομένα είναι ακριβή και έτοιμα για τυχόν KPI dashboards.
Συμπέρασμα: Αν αναγνωρίζετε 2 ή περισσότερα από τα παραπάνω – ήρθε η ώρα!
Η διασύνδεση WooCommerce με SoftOne ERP προσφέρει σταθερότητα, ταχύτητα και έλεγχο. Αν θέλετε να χτίσετε για το μέλλον, είναι μία από τις καλύτερες επενδύσεις που μπορείτε να κάνετε.
Δείτε τη λύση που προσφέρουμε για τη διασύνδεση WooCommerce με SoftOne.