Ποιες είναι οι υπηρεσίες που ζητάνε κυρίως οι επιχειρήσεις από τα digital marketing agencies; Τι πραγματικά θέλουν οι επιχειρήσεις και τι τελικά τους προσφέρουν τα digital agencies; Αυτά τα ερωτήματα προσπαθεί να απαντήσει πρόσφατη μελέτη του moz. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Social Mind, Άγγελος Συναδάκης, σε άρθρο του στο epixeiro.gr ερμηνεύει τα αποτελέσματα της μελέτης και τα συγκρίνει με την ελληνική πραγματικότητα.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.
[tweet “Ποιες είναι οι πιο διαδεδομένες μορφές του Online Marketing;”]