Είστε αλυσίδα franchise; Είστε μεγάλη εταιρεία; Είστε μικρομεσαία εταιρεία; Είστε στον κλάδο εστίασης ή εμπορικό κατάστημα; Δεν έχει καμία απολύτως σημασία! Εάν η εταιρεία σας έχει προϊόντα ή υπηρεσίες επαναλαμβανόμενης πώλησης, τότε μπορείτε να διατηρήσετε την επαναληψιμότητα του πελατολογίου σας αλλά και να το αυξήσετε, αποκτώντας πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού σας, μέσα από το mobile πρόγραμμα ανταποδοτικής επιβράβευσης (Loyalty Mobile Application) της Social Mind.

Η Social Mind σχεδίασε ένα καινοτόμο Loyalty Application, το οποίο αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση ανταποδοτικής επιβράβευσης πελατών, ιδανική για κάθε είδους και μεγέθους εταιρεία, και περιλαμβάνει Εφαρμογή Κινητού (Mobile App), Online Διαχειριστική Σουίτα και προαιρετικά πλαστική κάρτα μέλους.

Το μεγάλο πλεονέκτημα του συγκεκριμένου Loyalty App είναι η Online Διαχειριστική Σουίτα που το συνοδεύει, η οποία μπορεί να λειτουργήσει και ως ένα mini CRM Σύστημα, το οποίο λειτουργεί είτε αυτόνομα είτε διασυνδέεται με το δικό σας CRM/ERP. Μέσα στη Διαχειριστική Σουίτα θα καταχωρούνται τα δεδομένα των πελατών, όπως ονοματεπώνυμο, φύλλο κτλ. του πελάτη σας, αγορές, επαναληψιμότητα και τα στατιστικά συμπεράσματα που θα εξάγονται θα μπορούν να αξιοποιηθούν για εμπορικούς και διαφημιστικούς σκοπούς.

Το Loyalty App διατίθεται ως προϊόν και όχι απαραίτητα ως custom εφαρμογή, γεγονός που επιτρέπει σε κάθε εταιρεία να το αποκτήσει με χαμηλό κόστος, με μηνιαία συνδρομή (SaaS) ή ad hoc αγορά.

Το Loyalty Application λειτουργεί σε πλατφόρμες Android και iOS και είναι άμεσα διαθέσιμο για τη δική σας επιχείρηση.

Τα προγράμματα Loyalty, δηλαδή τα προγράμματα ανταποδοτικής επιβράβευσης των πελατών από τις εταιρείες, τείνουν να έχουν αυξητική τάση το τελευταίο διάστημα. Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει, αυτό συμβαίνει επειδή το 82% του κοινού συνηθίζει να αγοράζει από επιχειρήσεις με προγράμματα ανταποδοτικής πίστης (loyalty programs) και το 46% συνηθίζει να ξοδεύει περισσότερο σε επιχειρήσεις με loyalty programs. Επίσης, η ολοένα αυξανόμενη χρήση κινητών συσκευών (smartphones και tablets) εξηγεί γιατί το 59% του καταναλωτικού κοινού συνηθίζει να εγγράφεται σε loyalty προγράμματα μέσω mobile applications. Τέλος, δεν είναι καθόλου αμελητέο το γεγονός ότι σε μια επιχείρηση κοστίζει 6-7 φορές περισσότερο να προσελκύσει νέους πελάτες από ότι να διατηρήσει τους ήδη υπάρχοντες.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Social Mind, κ. Άγγελος Συναδάκης, ανέφερε ότι «Είμαστε πολύ περήφανοι για το νέο Mobile Loyalty App, γιατί είναι ένα προϊόν το οποίο στηρίζεται ακριβώς επάνω στις ανάγκες της αγοράς και των επιχειρήσεων, είτε αυτές είναι μεγάλες είτε μικρομεσαίες, ανάγκες που διερευνήθηκαν διεξοδικά με έρευνα αγοράς τόσο στο εξωτερικό, όσο και στην Ελλάδα. Αλλάζουμε τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν οι επιχειρήσεις με τους καταναλωτές, αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα Loyalty Programs.».

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τον ιστότοπο loyaltyapp.gr.

 

Μείνετε ενημερωμένοι

Οι τελευταίες αλλαγές στα Social Media, Case studies, Αναλύσεις, στατιστικά στοιχεία, Tips 'n' Tricks και άλλα πολλά!

You have Successfully Subscribed!