Ιατρικός κλάδος & διαδίκτυο: Η σημασία της digital παρουσίας των γιατρών

by | 06/02/2024 | Advertising, Online marketing, Social Media

we know how to

Ο ιατρικός κλάδος είναι ένας από τους πλέον απαιτητικούς και ανταγωνιστικούς κλάδους της αγοράς. Οι γιατροί, προκειμένου να προσελκύσουν νέους ασθενείς και να διατηρήσουν τους υπάρχοντες, πρέπει να είναι παρόντες στο διαδίκτυο.

Το διαδίκτυο έχει διαμορφώσει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες και υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένης της υγειονομικής περίθαλψης. Ενδεικτικά, σύμφωνα με έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, το 57,3% των Ελλήνων αναζήτησε πληροφορίες για την υγεία τους στο διαδίκτυο, ενώ το 39,1% έχει κλείσει ραντεβού με γιατρό μέσω διαδικτύου.

Σε αυτό το πλαίσιο, η digital παρουσία των γιατρών είναι πιο σημαντική από ποτέ αφού αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο για να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους, να ενημερώνουν τους ασθενείς τους για τα νέα και τις εξελίξεις στον τομέα της υγείας και να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη τους.

Τι πρέπει, όμως, να περιλαμβάνει, μια ολοκληρωμένη digital παρουσία;

Εταιρική ταυτότητα:

Η εταιρική ταυτότητα είναι η βάση για την digital παρουσία ενός γιατρού. Περιλαμβάνει το λογότυπο, τα χρώματα, το ύφος και τον τόνο της επικοινωνίας. Η εταιρική ταυτότητα πρέπει να είναι εναρμονισμένη με τον χαρακτήρα και τις αξίες του γιατρού και να δημιουργεί μια θετική εντύπωση στους ασθενείς.

Site:

Το site είναι το βασικό εργαλείο για την προβολή των υπηρεσιών ενός γιατρού. Πρέπει να είναι ενημερωτικό, ελκυστικό και φιλικό προς το χρήστη. Η ιστοσελίδα πρέπει να περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τις ειδικότητες του γιατρού, τις υπηρεσίες που προσφέρει, το βιογραφικό του, τα ραντεβού και κριτικές ασθενών. Παράλληλα, το hosting είναι η υπηρεσία που φιλοξενεί το site του γιατρού. Ο γιατρός πρέπει να επιλέξει ένα αξιόπιστο hosting provider που θα εξασφαλίσει την ασφάλεια και την ομαλή λειτουργία του site του. Το support είναι η υπηρεσία που παρέχει βοήθεια στον γιατρό σε περίπτωση προβλημάτων με το site του.

Google My Business:

Το Google My Business είναι ένα δωρεάν εργαλείο που επιτρέπει στους επαγγελματίες να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν την παρουσία τους στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Το Google My Business είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους γιατρούς, καθώς τους βοηθά να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης με βάση τη γεωγραφική τους θέση.

Ένα ολοκληρωμένο προφίλ στο Google My Business πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις σημαντικές πληροφορίες για τον γιατρό, όπως τα στοιχεία επικοινωνίας, τις ώρες λειτουργίας, φωτογραφίες και κριτικές από ασθενείς.

Google Ads:

Τα Google Ads είναι άλλη μια υπηρεσία της Google, που επιτρέπει στους επαγγελματίες να προβάλλουν τις υπηρεσίες τους στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google. Τα Google Ads μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους γιατρούς για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό τους και να προσεγγίσουν περισσότερους ασθενείς.

Social media:

Τα social media είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοιωνίας με τους ασθενείς και προώθησης των υπηρεσιών ενός γιατρού. Οι γιατροί πρέπει να είναι παρόντες στα δημοφιλέστερα social media, καθώς εκεί μπορούν να χτίσουν ένα κλίμα εμπιστοσύνης και να μοιραστούν πληροφορίες για την υγεία.

Η δημιουργία μιας επιτυχημένης digital παρουσίας απαιτεί χρόνο, προσπάθεια και εξειδικευμένες γνώσεις. Εάν θέλετε να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική digital παρουσία για τον ιατρικό σας χώρο, δεν είναι απαραίτητο ότι χρειάζεστε όλα τα παραπάνω ή ακόμα κι αν τα χρειάζεστε ότι πρέπει να γίνουν με τη σειρά που σας τα παρουσιάζουμε.

Επικοινωνήστε μαζί μας, για να σας βοηθήσουμε να ξεκινήσετε και να αναπτύξετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική digital marketing που θα καλύψει τις ανάγκες και τους στόχους σας.