H αξία των γραφιστικών στα social media

by | 13/06/2014 | Social Media

we know how to

Τα Social Media είναι μία ψηφιακή μορφή επικοινωνίας και ανταλλαγής πληροφοριών. Τα βασικότερα πλεονέκτημά τους είναι η ταχύτητα και η αμεσότητα μέσα από τα οποία ανοίγονται καινούριες προοπτικές στις σχέσεις εταιριών και πελατών. Το facebook, το twitter και τα blogs είναι μερικά από τα πιο διαδεδομένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μέσω της μεταξύ τους διασύνδεσης μπορούν να προωθήσουν πληροφορίες προς ποικίλες κατευθύνσεις.

Έχοντας ως δεδομένο την συνεχή εξέλιξη των social media ανάλογες είναι και οι απαιτήσεις από τους σχεδιαστές. Από νωρίς οι γραφίστες μαθαίνουν πως η εκπαίδευση, η απόκτηση ικανοτήτων, η έμπνευση και η συνεχής ενασχόληση με το διαδίκτυο είναι απαραίτητα για την επιτυχία.

Η γραφιστική μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους στα social media, από την οπτικοποίηση της πληροφορίας και την υποστήριξη της επικοινωνίας, μέχρι την βελτίωση των σχέσεων εταιρίας – καταναλωτή. Με τα tweets να κυμαίνονται ως 140 χαρακτήρες και μηνύματα συχνά μικρότερα, οι καταναλωτές σχηματίζουν μια καλή πρώτη εντύπωση όταν δουν ένα λογότυπο ικανό να τους αποσπάσει την προσοχή.

Όταν μια εικόνα χρησιμοποιείται επίμονα σε πολλές διαδυκτιακές πλατφόρμες τότε αποκτά αναγνωρισιμότητα. Σύμφωνα με τον graphic designer Jacob Cass οι περισσότεροι άνθρωποι είναι οπτικοί τύποι, θυμούνται δηλαδή πιο εύκολα ένα brand όταν έχουν οπτική επαφή μαζί του παρά όταν ακούνε ή διαβάζουν σχετικά με αυτό. Τέλος, μια άρτια γραφιστική δουλειά μπορεί να παρακινήσει τον χρήστη να ποστάρει links στις προσωπικές του σελίδες, ωθώντας μ’ αυτό τον τρόπο τους πελάτες στη κεντρική σελίδα της εταιρίας ή να ξεκινήσει ένα viral campaign με απεριόριστες δυνατότητες.