Πως να χρησιμοποιήσετε Bold κείμενο στις Google Search διαφημίσεις

by | 19/03/2020 | Advertising

we know how to

Πολλές φορές μπορεί να είναι δύσκολο να κάνετε τη διαφήμισή σας να ξεχωρίσει! Ειδικά αν ο ανταγωνισμός στις λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν είναι μεγάλος και η διαφήμισή σας εμφανίζεται μαζί με αρκετές άλλες. Θα ήταν πολύ βολικό να μπορούσαμε να κάνουμε τις διαφημίσεις να έχουν ένα στοιχείο που να τις διακρίνει από τις υπόλοιπες. Πλέον, υπάρχει ένας τρόπος για να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε bold στο κείμενο της περιγραφής!

google ads bold

Για να το κάνετε αυτό, πηγαίνετε στο adtools.org, γράφετε το κείμενο που θέλετε να είναι bold και μετά κάνετε copy-paste το αποτέλεσμα που θα σας βγάλει μέσα στη διαφήμισή σας. Προσοχή όμως! Πλέον, ο κάθε χαρακτήρας θα πιάνει 4 “θέσεις” στη διαφήμιση. Δηλαδή, κάθε ένας χαρακτήρας, θα μετράει ως 4 χαρακτήρες στο όριο των 90 που έχετε στη περιγραφή.

Σημείωση: Αυτό ο feature είναι ένας πλάγιος τρόπος για να ξεπεράσετε τους περιορισμούς της Google. Δεν πρόκειται για κάποια επίσημη λειτουργικότητα των διαφημίσεων. Συνεπώς, αφενός μπορεί να κοπεί ανά πάσα στιγμή από τη Google και αφετέρου θα πρέπει να το χρησιμοποιείτε με προσοχή και με δική σας ευθύνη!

Βοηθάει όντως το Google Ads Bold;

Από μόνο του το γεγονός ότι θα βάλετε λίγο bold κείμενο στη διαφήμισή σας, δεν σημαίνει πως θα αυξήσει άμεσα το CTR (Click Through Rate) της διαφήμισης. Ένας ενδεδειγμένος τρόπος για να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα του bold και να κρίνετε αν είναι χρήσιμο για εσάς ή όχι είναι το A/B testing.

Φτιάξτε δύο διαφορετικές εκδοχές της διαφήμισης, μία με bold και μία χωρίς, αφήστε τες να τρέξουν για λίγο χρονικό διάστημα (π.χ. 5-6 ημέρες) και στο τέλος δείτε αν το bold έφερε σημαντικά καλύτερα αποτελέσματα. Ούτως ή άλλως, λογικά έχετε περισσότερες από μία διαφημίσεις στο ad group σας. Αν ισχύει αυτό, αλλάξτε τη ρύθμιση ώστε το ad rotation να γίνει distribute evenly και χρησιμοποιήστε manual CPC bidding. Με αυτό το τρόπο, η Google θα δείξει όλες τις διαφορετικές διαφημίσεις σχεδόν τις ίδιες φορές. Δείτε μετά από μερικές ημέρες τα στατιστικά και θα καταλάβετε αν τελικά το bold σας βοηθάει ή όχι.

Πάντως, κάνοντας μία μικρή αναζήτηση στο Internet, παρατηρώ πως από αντίστοιχες δοκιμές που έχουν κάνει διάφοροι επαγγελματίες, αναφέρουν ότι είδαν μία βελτίωση στο CTR μεταξύ 10% και 20%.

Το δοκιμάσατε; Τι αποτελέσματα είχατε εσείς;