Οι περισσότερες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται την χρησιμότητα των social media, ωστόσο υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι για τους οποίους καταλήγουν να μην ξοδεύουν όσο χρόνο θα ήθελαν σε αυτά:
- Δεν έχουν χρόνο να παρακολουθούν (όλα) τα accounts σε καθημερινή βάση
- Δεν έχουν ιδέα πως να κάνουν ένα facebook post ή ένα tweet ελκυστικό
- Δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν αποδοτικά όλα τα διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα
Όλοι αυτοί οι λόγοι είναι απόλυτα κατανοητοί! Τα περισσότερα social media αρέσκονται σε συχνές αλλαγές, νέα social media ξεπηδάνε συνεχώς, το κάθε μέσο έχει τις δικές του απαιτήσεις όσο αφορά σε εικόνες και λοιπό υλικό… όλα αυτά απαιτούν χρόνο, ιδέες και καθημερινή ενασχόληση και μελέτη.
Όλα αυτά είναι ικανοί λόγοι για να κάνουν κάποιον να επιστρέψει στα παραδοσιακά media, όπως η τηλεόραση ή ο τύπος. Εδώ είναι που εμπλέκεται μία εταιρία διαχείρισης κοινωνικών δικτύων. Τι κάνει μία τέτοια εταιρία; Να μία πρώτη λίστα:
- Δημιουργεί ένα editorial calendar με τον ιδανικό προγραμματισμό των posts
- Συντάσσει και δημοσιεύει το κατάλληλο update, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες του κάθε μέσου
- Απαντάει στα μηνύματα που αφήνονται στο timeline από επισκέπτες ή fans
- Απαντάει σε απευθείας μηνύματα που στέλνουν πελάτες ή επισκέπτες του προφίλ
- Διαδρούν με άλλους leaders του χώρου και ενδυναμώνουν την παρουσία της εταιρίας
- Βρίσκουν και μοιράζονται καλό περιεχόμενο δημιουργόντας μία κοινότητα γύρο από το αντικείμενο
- Παρακολουθούν καθημερινά τα προφίλ (ακόμα και τα Σαββατοκύριακα στις περισσότερες περιπτώσεις)
- Παρακολουθούν και αναλύουν τα στατιστικά δεδομένα των προφίλ και εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την στρατηγική στα social media αλλά και την ίδια την εταιρία.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα, ενδεχομένως, είναι ότι δεν χρειάζεται να έχουν ακόμη μία έγνοια στο κεφάλι τους. Είναι σίγουροι ότι τα social media λειτουργούν προς όφελος της επιχείρισής τους χωρίς να είναι απαραίτητο να ξοδεύουν χρόνο και ενέργεια για αυτό!
Σε κάθε περίπτωση, ο ειδικός στα social media ενημερώνεται άμεσα για τις αλλαγές ή τις νέες εξελίξεις στον χώρο και φροντίζει ώστε άμεσα να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές, κινήσεις ή προτάσεις με στόχο την βέλτιστη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα.
Εσείς πόσο χρόνο ξοδεύετε για να διαχειρίζεστε τα εταιρικά στα προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα; Πόση ώρα σας τρώει το facebook ή το twitter σε εβδομαδιαία βάση; Θα θέλατε να κάνετε περισσότερα πράγματα με λιγότερο χρόνο; Ρωτήστε μας για να σας πούμε πως!