Το πνεύμα των Χριστουγέννων (2016 edition)

by | 23/12/2016 | Εταιρικά Νέα

we know how to

Αναρωτιέμαι σχεδόν κάθε χρόνο τέτοια εποχή πώς το πνεύμα των Χριστουγέννων και το συναίσθημα που κυριαρχεί στις μέρες των εορτών βοηθάνε στο να σκεφτόμαστε με περισσότερη αγάπη. Είναι αυτή η αίσθηση αγάπης, η ζεστασιά, ένα πραγματικό συναίσθημα ή είναι ακόμη ένα αποτέλεσμα “χριστουγεννιάτικου marketing”. Του στολισμού, των εορταστικών σποτ, των facebook post, cover, των instagram selfies δίπλα σε χριστουγεννιάτικα δέντρα, σε αγιο-βασίληδες, σε χιονάνθρωπους και ταράνδους…

Καταλήγω, κάθε χρόνο, πως τα Χριστούγεννα είναι μια εποχή για να βρίσκεσαι με ανθρώπους που αγαπάς. Να νιώθεις πράγματα, ακόμη και αν αυτά δεν είναι πάντοτε χαρούμενα και διασκεδαστικά πάντοτε όμως χωρίς μιζέρια, χωρίς αλαζονεία. Να μην τα παρατάς στις δυσκολίες και να προσπαθείς για το καλύτερο, ανεξαρτήτως συνθηκών. Να αλλάζεις με τα λόγια και τις πράξεις σου τη ζωή σου και τη ζωή των γύρω σου προς το καλύτερο.

Με αυτές τις λίγες σκέψεις λοιπόν, εκ μέρους της ομάδας της Social Mind, σας εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και οι “μπελάδες” που είχατε μέχρι σήμερα, να τελειώσουν μαζί με το 2016 🙂

(Σ.τ.Σ: Ζήτησα από όλους στην Social MInd να μου στείλουν μια αγαπημένη ταινία και μια φράση που θεωρούν ότι τη συνοδεύει και εκφράζει το πνεύμα των Χριστουγέννων. Το παραπάνω κείμενο είναι η σύνθεσή των φράσεων αυτών ενώ οι αντίστοιχες ταινίες είναι στα links.)