Call-to-action button στις σελίδες του Facebook

by | 26/02/2015 | Social Media

we know how to

Τον περασμένο Δεκέμβριο, το Facebook ανακοίνωσε ένα νέο χαρακτηριστικό για τις Facebook Business Pages το οποίο παρέχει την ευκαιρία να προσθέσετε ένα call-to-action button σε μια σελίδα. Αυτό το νέο κουμπί διατέθηκε για πρώτη φορά στις ΗΠΑ, και έχει σταδιακά ενσωματωθεί σε σελίδες και άλλων χωρών.

Ο στόχος του νέου αυτού χαρακτηριστικού είναι να ενθαρρύνει τους χρήστες να πραγματοποιήσουν μια ενέργεια από τη σελίδα. Η ενέργεια αυτή θα μπορούσε να είναι μια αγορά, ή η εγγραφή στο site της εταιρείας, για παράδειγμα. Παρακάτω, θα σας εξηγήσουμε ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τύποι κουμπιών και πώς να τις εφαρμόσετε στις σελίδες σας. Επίσης σας παρέχουμε κάποιες συμβουλές για να αξιοποιήσετε στο μέγιστο αυτό το κουμπί.

call toa ction button

Οι Facebook pages έχουν γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή κανάλια επικοινωνίας των εταιριών με τους πελάτες τους. Έχοντας ως στόχο την παροχή νέων τρόπων αλληλεπίδρασης των εταιριών με τους πελάτες τους, το Facebook έχει ενσωματώσει τη δυνατότητα προσθήκης ενός κουμπιού «Προτροπής» σε όλες τις σελίδες του.

Που βρίσκεται το κουμπί;

Όπως βλέπετε στην παρακάτω εικόνα το κουμπί βρίσκεται στην cover image της σελίδας!

call to action button facebook

Πως διαμορφώνεται;

Προς το παρόν το Facebook επιτρέπει να επιλέξετε τους εξής 7 τύπους κουμπιών, ανάλογα με τους στόχους της εταιρίας:

  • Αγοράστε τώρα
  • Κάντε κράτηση τώρα
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή
  • Παίξτε το παιχνίδι
  • Εγγραφή
  • Δείτε το βίντεο

Με αυτό τον τρόπο όταν ενεργοποιείται το κουμπί, οι διαχειριστές μπορούν να επιλέξουν ποιος τύπος του κουμπιού θα χρησιμοποιείται. Ο τύπος του κουμπιού μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρίας τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Οι διαχειριστές της σελίδας, επίσης, μπορούν να επιλέξουν τον προορισμό του κουμπιού – τη σελίδα στην οποία θα μεταβαίνει ο χρήστης όταν θα το πατάει. Για να γίνει αυτό, οι διαχειριστές θα πρέπει απλά να θέσουν το url του προορισμού. Επίσης μπορεί να γίνει και η χρήση ενός δεύτερου url, το οποίο θα χρησιμοποιείται σε φορητές συσκευές (π.χ. κινητά τηλέφωνα).

Πώς να αναλύσετε το αντίκτυπο του κουμπιού!

Για να αναλύσετε την απόδοση του κουμπιού, υπάρχουν οι ακόλουθες μέθοδοι:

  1. Τα στατιστικά της σελίδας που σας παρέχει το Facebook, τα οποία σας δείχνουν πόσα κλικ έχει πάρει το κουμπί. Τα στατιστικά αυτά είναι σε εβδομαδιαία βάση. Επίσης σας δείχνουν πως έχει εξελιχθεί ο αριθμός των κλικ με την πάροδο των ημερών.

report

  1. Χρησιμοποιώντας το εργαλείο της προτίμησής σας (π.χ. google analytics) προσθέτοντας τις κατάλληλες παραμέτρους στα url σας.