Εάν θεωρείτε ότι η διαχείριση μιας σελίδας στο Facebook και στα άλλα social media είναι εύκολη υπόθεση, ίσως χρειαστεί να αναθεωρήσετε την άποψη σας! Γιατί “διαχείριση μιας σελίδας” δεν σημαίνει ότι αρκεί απλά να αναρτάτε κάποια posts, αλλά οι αναρτήσεις (post) που κάνετε να πετυχαίνουν το μέγιστο αποτέλεσμα σε μια Facebook σελίδα, δηλαδή να αυξάνει τα likes αυτής, την απήχηση των δημοσιεύσεων και φυσικά το engagement των fans και μη. Εντοπίσαμε και σας παραθέτουμε τα 8 πιο συνηθισμένα λάθη στρατηγικής που γίνονται.
Βάλτε ποικιλία στις αναρτήσεις σας
Οι ακόλουθοί σας θα βαρεθούν αργά ή γρήγορα αν κάνετε συνέχεια τις ίδιες αναρτήσεις και θα σας κάνουν unfollow ή απλά δεν θα διαβάζουν αυτά που γράφετε, γιατί τα έχουν ξαναδεί αρκετές φορές.
Πάρτε τα e-mails των followers σας
Η e-mail λίστα είναι το πιο πολύτιμό σας εργαλείο. Βρείτε τρόπο να πάρετε στα χέρια σας τα e-mails των χρηστών σας, έτσι ώστε να χτίσετε μία μακροχρόνια σχέση μαζί τους. Μπορείτε να πάρετε τα e-mails κάνοντας κάποιο διαγωνισμό ή προσφορά ή προσφέροντας κάποιο δώρο.
Aπαντάτε σε σχόλια και μηνύματα
Τα post που κάνετε δεν είναι αρκετά για να χτίσετε μία σχέση με τους followers σας. Πρέπει να απαντάτε σε όλα τα σχόλια, ακόμα και στα αρνητικά, έτσι ώστε να υπάρχει μία διάδραση μεταξύ της εταιρείας σας και των followers σας.
Δείξτε το πραγματικό πρόσωπο της εταιρείας σας
Μην προσπαθείτε να προβάλετε κάτι διαφορετικό από αυτό που είναι πραγματικά η εταιρεία σας. Κοινοποιείστε τις πραγματικές σας σκέψεις και τον πραγματικό σας χαρακτήρα και οι followers σας θα νοιώσουν μεγαλύτερη οικειότητα.
Μην προμοτάρετε συνέχεια την επιχείρησή σας
Αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι περισσότερες επιχειρήσεις στα κοινωνικά δίκτυα. Και όταν λέω προμοτάρετε, δεν εννοώ μόνο τα post που αναφέρονται σε προϊόντα της επιχείρησης αλλά και post που αναφέρουν την εταιρεία. Η επιχείρησή σας δεν χρειάζεται να βρίσκεται συνέχεια στο προσκήνιο. Η εταιρεία σας έκανε το post και αυτό τις περισσότερες φορές είναι πιο δυνατό από την αναφορά ή το προϊόν.
Να έχετε ρεαλιστικές απαιτήσεις από τα Social Media
Τα social media δεν είναι ένα αγώνας 100 μέτρων, είναι ένας μαραθώνιος. Πολλές φορές χρειάζεται μήνες για να δούμε αποτελέσματα από τα social media. Δυστυχώς οι περισσότερες εταιρείες δεν βλέπουν κατευθείαν αποτελέσματα και σταματούν να ασχολούνται.
Χτίστε δυνατές σχέσεις με τους followers σας
Ο Ρούσβελτ είπε: Οι άνθρωποι δε νοιάζονται μέχρι να δουν ότι νοιάζεσαι. Δείξτε λοιπόν ότι νοιάζεστε και χτίστε δυνατές σχέσεις με τους followers σας.
Μη κοινοποιείτε πολλά post την ημέρα
Είναι ο πιο σημαντικός λόγος για να σας κάνει κάποιος unfollow.
Κλείνοντας να πω, πως δεν υπάρχει το μυστικό για την τέλεια στρατηγική στα social media. Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν κάποια λάθη που μπορούμε να αποφύγουμε, με αποτέλεσμα να έχουμε σίγουρα μία καλύτερη και μια πιο αποτελεσματική στρατηγική.