Τελευταία ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις με φυσικά καταστήματα επιλέγουν να υλοποιήσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο. Στις περισσότερες των περιπτώσεων, τέτοιου είδους επιχειρήσεις χρησιμοποιούν παράλληλα κάποιο σύστημα ενδοεπιχειρησιακού σχεδιασμού (enterprise resource planning, ERP) για διαδικασίες αυτοματοποιημένης τιμολόγησης, παρακολούθηση αποθήκης, κ.ο.κ. Η διασύνδεση των δύο αυτών συστημάτων είναι εφικτή σχεδόν για οποιαδήποτε πλατφόρμα e-shop και ERP χρησιμοποιείτε. Τι κερδίζετε όμως από τη διασύνδεση των δύο αυτών συστημάτων;

Αυτοματοποίηση της διαδικασίας ενημέρωσης αποθήκης (stock)

Η πιο χρονοβόρα διαδικασία σχετικά με τη διαχείριση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος που δεν είναι διασυνδεδεμένο με ένα ERP είναι η ενημέρωση του stock της αποθήκης. Κάθε φορά που γίνονται παραλαβές ή πωλήσεις προϊόντων (online), ο υπεύθυνος αποθήκης πρέπει να ενημερώνει τόσο τα αποθέματα στο ERP, όσο και την αντίστοιχη πληροφορία στο e-shop. Εκτός από χάσιμο σημαντικού εταιρικού χρόνου, η παραπάνω διαδικασία εγκυμονεί κινδύνους για λάθη στην εισαγωγή των στοιχείων αποθήκης (όταν ο υπεύθυνος λείπει, σε ενδεχόμενη αντικατάσταση του υπεύθυνου, κ.ο.κ.).

Με την ενοποίηση του ERP με το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησής σας η παραπάνω διαδικασία αυτοματοποιείται και η ενημέρωση αποθήκης γίνεται μόνο μία φορά στην πλευρά του ERP. Το e-shop ενημερώνεται στη συνέχεια αυτόματα από το ERP.

Αυτοματοποίηση της ενημέρωσης προϊόντων στο e-shop

Εκτός από την ενημέρωση του stock, μια επιχείρηση κατά καιρούς ανανεώνει τον κατάλογο προϊόντων της. Για λόγους μηχανογράφησης αυτό συμβαίνει, συνήθως, στην πλευρά του ERP. Εάν διατηρείτε ένα e-shop που δεν είναι διασυνδεδεμένο με το ERP της επιχείρησής σας, κάθε φορά που εμπλουτίζετε τον κατάλογό σας με νέα προϊόντα ή καταργείτε κάποια από τα παλιά, θα πρέπει να ενημερώνετε τόσο το ERP σας, όσο και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα χειροκίνητα.

Με την ενοποίηση των δύο συστημάτων οι αλλαγές στον κατάλογο των προϊόντων σας ενημερώνονται αυτόματα και στο ηλεκτρονικό κατάστημα, γλιτώνοντας σας σημαντικό εταιρικό χρόνο.

Διασφάλιση των online πωλήσεων από το φαινόμενο του overselling

Ένας μεγάλος κίνδυνος που αντιμετωπίζει ένα e-shop είναι η από λάθος πώληση προϊόντων, χωρίς να υπάρχει το διαθέσιμο απόθεμα, γνωστό και ως overselling. Εάν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα δεν συνδέεται με το ERP σας, μοιραία η παρακολούθηση των αποθεμάτων που βρίσκονται στην αποθήκη σας γίνεται από τον υπεύθυνο αποθήκης. Έτσι, αν ένα προϊόν έχει λίγα αποθέματα και εμφανιστούν ταυτόχρονες πωλήσεις από το ηλεκτρονικό κατάστημα, υπάρχει περίπτωση το stock το e-shop να μην ενημερωθεί εγκαίρως, με αποτέλεσμα κάποιοι από τους πελάτες να βλέπουν ένα προϊόν σε διαθεσιμότητα ενώ στην πραγματικότητα τα αποθέματά του έχουν εξαντληθεί.

Με την ενοποίηση του e-shop με το ERP της επιχείρησης, με κάθε online πώληση το e-shop ενημερώνει αυτόματα το κομμάτι αποθήκης του ERP και έτσι αποφεύγεται εντελώς ο κίνδυνος του overselling.

 

Εάν χρειάζεστε βοήθεια για να διασυνδέσετε το e-shop σας με το ERP σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

 

Μείνετε ενημερωμένοι

Οι τελευταίες αλλαγές στα Social Media, Case studies, Αναλύσεις, στατιστικά στοιχεία, Tips 'n' Tricks και άλλα πολλά!

You have Successfully Subscribed!