2 τρόποι για να αυξήσετε την κίνηση στην Facebook page σας

by | 10/02/2015 | Social Media

we know how to

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το Social Media Marketing είναι πραγματικά κερδοφόρο! Μπορείτε να πετύχετε αρκετά καλά αποτελέσματα εστιάζοντας σε δύο σημαντικούς τομείς: να πάρει η σελίδα σας Like και να παρέχει ποιοτικό περιεχόμενο (και όχι απαραίτητα μεγάλη ποσότητα).

Κάντε τους χρήστες να κάνουν like στη σελίδα σας

Τα καλά νέα είναι ότι ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι κάνουν Like στις σελίδες του Facebook. Το ερώτημα, λοιπόν, είναι: κάνουν και στην δική σας; Αν τα Likes σας είναι λίγα, σας παρουσιάζουμε μερικές δοκιμασμένες τεχνικές για να ξεκινήσει η αύξηση.

Προσκαλέστε τους φίλους σας να κάνουν like στη σελίδα σας. «Ζητήστε και θα λάβετε», όπως λέει και η παροιμία. Επίσης μπορείτε να στείλετε και πρόσκληση σε όλες τις επαφές του e-mail σας. Αν είστε χρήστης του Twitter ή άλλων κοινωνικών μέσων, καλό θα ήταν να στείλετε και εκεί μία πρόσκληση.

Κοινοποιήστε την σελίδας σας στο timeline του προφίλ σας. Μπορεί επίσης να είναι μια καλή ιδέα να το κοινοποιήσετε και σε group που είστε μέλος και πιστεύετε ότι τα υπόλοιπα μέλη θα είχαν ενδιαφέρον για την σελίδας σας και το περιεχόμενό της. Επίσης, ρωτήστε τους φίλους σας, αν μπορούν να μοιραστούν τη σελίδα σας και αυτοί στο δικό τους timeline.

Ένα πράγμα που δεν πρέπει να παραβλέψετε είναι το να συνδέσετε τη σελίδα σας με τη σελίδα της δουλειάς σας ως τόπος εργασίας (δηλαδή την facebook page με την location page).

Τέλος, ξεκινήστε μια στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια χρησιμοποιώντας Facebook Ads. Αυτό θα σας κοστίσει ένα μικρό και λογικό ποσό, αλλά αν σχεδιαστεί σωστά, τα αποτελέσματα θα αξίζουν τον κόπο και με το παραπάνω.

Ποιότητα και όχι ποσότητα

Θα έχετε ακούσει σίγουρα την ατάκα «content is king» (ή content is like water). Αλλά αν δεν είστε προσεκτικοί σχετικά με το περιεχόμενο που δημοσιεύετε, έχετε περισσότερες πιθανότητες να πάρει unlike η σελίδα σας, παρά… like! Αν γκουγκλάρετε “λόγους που οι χρήστες κάνουν unlike σε μια σελίδα,” θα δείτε ότι οι συχνότεροι αφορούν στο κακό ή άσχετο περιεχόμενο.

Το κοινό μπορεί να είναι αρκετά σχολαστικό με το τι τους προσφέρετε. Θα αντιδράσει αρνητικά με πραγματικά κακό περιεχόμενο, όπως και με πολύ συχνά post. Επίσης, θα αντιδράσει με πολύ αντιφατικά σχόλια, με άσχετα πράγματα, με επαναλαμβανόμενα post, κλπ, κλπ, κλπ. Όπως αποδεικνύεται, η διαχείριση περιεχομένου είναι μια λεπτή τέχνη και χρειάζεται να τα δώσετε όλα για όλα.

Η συμβουλή μας είναι, να μην δημοσιεύσετε πάρα πολύ υλικό στην Facebook page σας και όταν το κάνετε, βεβαιωθείτε ότι είναι το καλύτερο περιεχόμενο για το κοινό σας. Με άλλα λόγια, περιορίστε τον αριθμό των δημοσιεύσεών σας, επικεντρωθείτε σε ποιοτικά post με αξία για τους αναγνώστες και επενδύστε σε περιεχόμενο που δεν μιλάει μόνο για εσάς!

social-rabbitΗ Social Mind είναι ειδική στο Content και στο Social Media Marketing! Κλείστε ένα ραντεβού μαζί μας για να σας παρουσιάσουμε τι μπορούμε να κάνουμε συγκεκριμένα για την επιχείρησή σας και πως μπορείτε να επωφεληθείτε από το Facebook και τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα.