H πρεμιέρα της ΝΕΡΙΤ όπως αποτυπώθηκε στα Social Media

by | 05/05/2014 | Social Media

we know how to

Η ΝΕΡΙΤ (Νέα Ελληνική Ραδιοφωνία Internet Τηλεόραση) ξεκίνησε την λειτουργία της την Κυριακή (4 Μαΐου 2014) προκαλώντας ένα σορό από αντιδράσεις και σχόλια στα social media.

Η Social Mind μελέτησε το twitter και το facebook και κατέληξε σε διάφορα ενδιαφέροντα δεδομένα αναφορικά με την απήχηση του νέου κρατικού καναλιού στα social media.

Facebook ή Twitter;

Συγκεκριμένα, βρέθηκαν στο σύνολο 2.902 αναφορές στο θέμα, εκ των οποίων η συντριπτική πλειοψηφία εντοπίστηκε στο Twitter που συγκέντρωσε 73% του συνόλου (2.116 αναφορές). Το Facebook συγκέντρωσε 26% του συνόλου με 747 αναφορές και το YouTube 1% (39 αναφορές).

twitter vs facebook nerit

H συζήτηση στα social media σχετικά με τη ΝΕΡΙΤ ξεκίνησε από το Σάββατο 03/05 με 547 αναφορές, συνεχίστηκε την Κυριακή 04/05 με 961 αναφορές και κορυφώθηκε τη Δευτέρα 05/05 με 1394 αναφορές.

twitter vs facebook nerit

Τι έγινε στο Twitter;

Στο Twitter, όπου εντοπίστηκε η πλειοψηφία των αναφορών, τα σχόλια που έγιναν για το θέμα είχαν απήχηση (reach), σε σχεδόν μισό εκατομμύριο χρήστες! Συγκεκριμένα, η συζήτηση σχετικά με τη ΝΕΡΙΤ είχε απήχηση σε 460.603 χρήστες του Twitter, εκ των οποίων το 79,3% ήταν άνδρες και το 20,7% γυναίκες.

total reach

Άνδρες ή Γυναίκες;

Στο σύνολο 320 χρήστες του Twitter σχολίασαν την είδηση, εκ των οποίων οι 190 (59%) ήταν άνδρες και οι 130 (41%) ήταν γυναίκες.

gender

Τι γίνεται με τα hashtags;

Ο σχολιασμός της είδησης στο Twitter συνοδεύτηκε φυσικά και από σχετικά #hashtag. Τις περισσότερες εμφανίσεις (impressions) συγκέντρωσε το #ert και ακολούθησαν τα #ertopen και #nerit.

Η είδηση σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως και σε αρκετές περιπτώσεις αρνητικά. Οι όροι που χρησιμοποιήθηκαν τις περισσότερες φορές σχετικά με το θέμα της ΝΕΡΙΤ ήταν «Χαμένο Σήμα της Δημοκρατίας», «νέο σήμα», «πρεμιέρα», «τέλος» και «success story».

tag cloud