Social Media, Θεσσαλονίκη και δημοτικές εκλογές

by | 27/04/2014 | Social Media

we know how to

Ο καιρός για τις δημοτικές εκλογές πλησιάζει και η Social Mind έκανε μία έρευνα γύρω από τους υποψήφιους δημάρχους του δήμου Θεσσαλονίκης και τα social media.

Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα έγινε γύρω από τις αναφορές των υποψηφίων στο Internet γενικότερα και στα Social Media ειδικότερα. Η έρευνα αφορά στο διάστημα 1 με 26 Απριλίου και παρουσιάζει αρκετά ενδιαφέροντα αποτελέσματα.

Που μιλάνε για τους υποψηφίους δημάρχους;

Για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα υπάρχουν 3.459 πηγές που αναφέρουν κάποιον από τους υποψήφιους δημάρχους.

Δημοτικές εκλογές, Θεσσαλονίκη και social mediaΔημοτικές εκλογές, Θεσσαλονίκη και social media

Όπως φαίνεται και στο παραπάνω γράφημα, οι περισσότερες αναφορές εμφανίζονται σε ειδησεογραφικά site και blogs, ενώ αρκετές είναι και οι αναφορές στο Twitter και το Facebook. Πιο συγκεκριμένα, το 35% των αναφορών προέρχεται από ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, το 33% από blogs, το 13% από το Twitter, το 10% από το Facebook και το υπόλοιπο ποσοστό από άλλες πηγές όπως forums, video και τα λοιπά.

Ποιοι υποψήφιοι έχουν τις περισσότερες αναφορές;

Όπως φαίνεται από το παρακάτω διάγραμμα, στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα τις περισσότερες αναφορές είχε ο κ. Μπουτάρης Γιάννης, δεύτερος ήρθε ο κ. Καλαφάτης Σταύρος, τρίτος ο κ. Ματθαιόπουλος Αρτέμιος και τέταρτος ο κ. Παπαγεωργίου Χάρης.

Δημοτικές εκλογές, Θεσσαλονίκη και social media

Και σε συμπτυγμένη μορφή για πιο εύκολη ανάγνωση!

Δημοτικές εκλογές, Θεσσαλονίκη και social media

Αρκετό ενδιαφέρον έχει το τι συμβαίνει στο Twitter εκεί όπου η συζήτηση μεταξύ των χρηστών γίνεται σχεδόν σε πραγματικό χρόνο! Στο παρακάτω διάγραμμα φαίνεται το Reach του κάθε υποψήφιου, δηλαδή ο αριθμός των μοναδικών χρηστών του twitter που διάβασαν το όνομά του σε κάποιο tweet – ή τουλάχιστον είχαν την ευκαιρία να διαβάσουν κάποιο tweet που να τον αναφέρει.

Δημοτικές εκλογές, Θεσσαλονίκη και social media

Και σε συμπτυγμένη μορφή για πιο εύκολη ανάγνωση!

Δημοτικές εκλογές, Θεσσαλονίκη και social media

Αντέχει το εκλογικό ενδιαφέρον στο πέρας του χρόνου;

Στο παρακάτω διάγραμμα απεικονίζεται το πλήθος των αναφορών για τους υποψήφιους δημάρχους Θεσσαλονίκης ανά ημέρα από την 1η Απριλίου μέχρι και την 27η. Από ότι φαίνεται, το ενδιαφέρον για τις εκλογές ήταν μεγαλύτερο πριν από το Πάσχα, παρά μετά!

Δημοτικές εκλογές, Θεσσαλονίκη και social media

Οι υποψήφιοι αντέχουν στον χρόνο; Στο παρακάτω διάγραμμα φαίνονται οι αναφορές του κάθε υποψήφιου ξεχωριστά ανά ημέρα για το ίδιο χρονικό διάστημα.

Δημοτικές εκλογές, Θεσσαλονίκη και social media

Δημογραφικά στοιχεία και προδιάθεση

Άνδρες ή γυναίκες κάνουν όλες αυτές τις αναφορές; Από ότι φαίνεται το παιχνίδι είναι μοιρασμένο!

Δημοτικές εκλογές, Θεσσαλονίκη και social media

Τέλος, όσο αφορά στην προδιάθεση… Όλες αυτές οι αναφορές είναι θετικές, αρνητικές ή ουδέτερες;

Δημοτικές εκλογές, Θεσσαλονίκη και social media

Κατά κύριο λόγο οι αναφορές φαίνεται να είναι ουδέτερες, χωρίς να λείπουν οι αρνητικές και οι θετικές πινελιές! Πως τα πάει ο κάθε υποψήφιος ξεχωριστά;

chart_Customers_from_undefined_to_undefined_800px