Conversion Rate _Optimization
Στον γρήγορο κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, κάθε click, scroll ή interaction… μετράει! Η διαφορά μεταξύ ενός μέσου διαδικτυακού καταστήματος και ενός επιτυχημένου eshop συχνά έγκειται σε ένα μόνο δεδομένο: το ποσοστό μετατροπών. Στη Social Mind κατανοούμε τη σημασία αυτής της μέτρησης και γι’ αυτό έχουμε αναπτύξει μια υπηρεσία βελτιστοποίησης του ποσοστού μετατροπής (CRO) που αλλάζει το παιχνίδι.
Με περισσότερα από 230 προσεκτικά επιλεγμένα σημεία ελέγχου, η υπηρεσία CRO μας έχει σχεδιαστεί για να μετατρέψει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα σε ένα εργοστάσιο παραγωγής εσόδων. Μην αφήνετε τους ανταγωνιστές σας να σας προσπεράσουν. Επενδύστε στη βελτιστοποίηση του eshop σας σήμερα!
Γιατί είναι σημαντικό το _CRO
Ένα υψηλότερο ποσοστό μετατροπών σημαίνει περισσότερες πωλήσεις και έσοδα χωρίς να χρειαστεί να αυξήσετε την διαφημιστική δαπάνη ή τις λοιπές ενέργειες προσέλκυσης πελατών που κάνετε. Περισσότεροι πελάτες με την ίδια προσπάθεια!
Μεγιστοποίηση ROI
Αξιοποιήστε στο έπακρο τις τρέχουσες ενέργειες marketing που κάνετε.
Εμπιστοσύνη πελατών
Ένας καλά βελτιστοποιημένος ιστότοπος χτίζει εμπιστοσύνη, οδηγώντας σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.
Εμπειρία χρήστη
Μια πιο ομαλή και πιο διαισθητική εμπειρία αγορών κάνει τους πελάτες να επιστρέφουν.
Πως λειτουργεί
Στη Social Mind έχουμε σχεδιάσει δύο διαφορετικά πακέτα βελτιστοποίησης των μετατροπών ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Και τα δύο βασίζονται στην μεθοδολογία των “230+ checkpoints”, αλλά διαφέρουν στο βάθος των δεδομένων που αναλύονται.
CRO Report
Στο πακέτο CRO Report περιλαμβάνονται όλες οι παρακάτω ενέργειες:
_Μελέτη του ηλεκτρονικού καταστήματος βασισμένη στην μεθοδολογία των “230+ checkpoints”.
_Παραγωγή αναφοράς με τα ευρύματα της μελέτης.
_Προτάσεις για επόμενα βήματα και υλοποίηση των ευρυμάτων.
CRO Analysis
Στο πακέτο αυτό περιλαμβάνονται όλες οι ενέργειες του CRO Report και επιπρόσθετα τα εξής:
_Ανάλυση της αποδοτικότητας του eshop βασισμένη στην μέθοδο των “7+7 KPIs”.
_Σύγκριση της απόδοσης του ηλεκτρονικού καταστήματος με βάση κάποια γενικά αναμενόμενα benchmarkings.
_Προτάσεις για επόμενα βήματα και υλοποίηση των ευρυμάτων.
230+ checkpoints
Για να βεβαιωθούμε ότι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι αποδοτικό ή ότι κάνει «ότι μπορεί» προκειμένου να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες, έχουμε αναπτύξει την περίφημη «αξιολόγηση των 230+ σημείων».
Πρόκειται για 230+ αντικείμενα που ελέγχουμε σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και μελετάμε κατά πόσο είναι ήδη οκ ή μπορούνε να βελτιωθούν περαιτέρω. Φυσικά, τα 230+ αντικείμενα δεν είναι εφαρμόσιμα όλα σε όλα τα καταστήματα. Ανάλογα με το τι πουλάει το κάθε eshop και πως το πουλάει, κάποια από τα αντικείμενα αυτά ίσως να μην έχουν εφαρμογή.
Τα σημεία αυτά χωρίζονται σε 7 κατηγορίες!
- Αρχική Σελίδα (21 checkpoints) – π.χ. Προμοτάρονται επαρκώς οι τρέχουσες προσφορές; όπως τα δωρεάν μεταφορικά από ένα ποσό και επάνω; Υπάρχουν εμφανώς ειδικές κατηγορίες όπως best sellers; και άλλα.
- Σελίδα Κατηγορίας (29 checkpoints) – π.χ. Υπάρχει δυνατότητα ταξινόμησης των προϊόντων; Μπορούν να επιλεχθούν πολλαπλά φίλτρα ταυτόχρονα; και άλλα.
- Σελίδα Προϊόντος (69 checkpoints) – π.χ. Είναι ξεκάθαροι οι τίτλοι των προϊόντων; Είναι οκ το μέγεθός τους ώστε να χωράνε σωστά στα αποτελέσματα της Google; και άλλα.
- Σελίδα Καλαθιού (25 checkpoints) – π.χ. Υπάρχουν επιταχυντές πώλησης; Είναι ξεκάθαρες και εμφανείς τυχόν έξτρα χρεώσεις; και άλλα.
- Σελίδα Πληρωμής (38 checkpoints) – π.χ. Τι μέθοδοι πληρωμής υπάρχουν; Η φόρμα των στοιχείων καθοδηγεί και υποβοηθά τον πελάτη; και άλλα.
- Thank you page (8 checkpoints) – π.χ. Εξηγεί στον πελάτη τι θα συμβεί από εδώ και πέρα; Δίνει την δυνατότητα για upselling; και άλλα.
- Γενικά (45 checkpoints) – π.χ. Υπάρχει εσωτερική μηχανή αναζήτησης; Γίνεται σαφή και σωστή αναφορά στα cookies; Είναι κατανοητό και βοηθητικό το μενού των κατηγοριών; και άλλα.
Η μέθοδος των 7+7 KPIs
Διεθνείς έρευνες επάνω σε πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα προσπάθησαν να βρουν συσχετίσεις μεταξύ των αποτελεσμάτων (πωλήσεις) και των δεδομένων. Μέσα από αυτές τις έρευνες, κατέληξαν σε 7 KPIs (Key Performance Indicators) τα οποία πρέπει να παρακολουθεί και να βελτιστοποιεί μία επιχείρηση σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.
Δηλαδή, αν κάποιος δεν έχει το χρόνο ή την όρεξη να μελετήσει όλα τα δεδομένα που δείχνει το Google Analytics (ή όποιο άλλο εργαλείο χρησιμοποιεί), μπορεί να εστιάσει στη μελέτη και στη βελτιστοποίηση αυτών των 7. Η ιδέα είναι ότι αν στην πάροδο του χρόνου αυτά τα 7 metrics βελτιώνονται, τότε το ηλεκτρονικό κατάστημα θα πουλάει παραπάνω.
Πέρα από τα 7 πρωτεύοντα KPIs, υπάρχουν και άλλα 7 δευτερεύοντα. Η μέθοδος αυτή έγκειται στο να πάρουμε μία “ακτινογραφία” των 7+7 μετρικών και αφενός να δούμε αν κάποιο ή κάποια από τα νούμερα ανάβει κάποιο εμφανές λαμπάκι το οποίο πρέπει να προσέξουμε και αφετέρουν να φτιάξουμε μία στρατηγική η οποία μέσα από μία σειρά ενεργειών θα οδηγήσει στην βελτίωση αυτών των μεγεθών στο βάθος του χρόνου.
Σημείωση: για να είναι εφικτή η παρακολούθηση των μεγεθών αυτών, είναι απαραίτητο να έχει γίνει σωστή διασύνδεση του ηλεκτρονικού καταστήματος με τα Google Analytics (τα 4 προφανώς). Αν όχι, θα γίνει η διασύνδεση σωστά και θα αρχίσουμε να μετράμε νούμερα έκτοτε.