Mobile Loyalty Application

Τα προγράμματα loyalty, δηλαδή τα προγράμματα ανταποδοτικής επιβράβευσης των πελατών από τις εταιρείες, τείνουν να έχουν αυξητική τάση το τελευταίο διάστημα. Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει, αυτό συμβαίνει επειδή το 82% του κοινού συνηθίζει να αγοράζει από επιχειρήσεις με προγράμματα ανταποδοτικής πίστης (loyalty programs) και το 46% συνηθίζει να ξοδεύει περισσότερο σε επιχειρήσεις με loyalty programs. Επίσης, η ολοένα αυξανόμενη χρήση κινητών συσκευών (smartphones και tablets) εξηγεί γιατί το 59% του καταναλωτικού κοινού συνηθίζει να κατεβάζει και να εγγράφεται σε mobile loyalty application. Τέλος, δεν είναι καθόλου αμελητέο το γεγονός ότι σε μια επιχείρηση κοστίζει 6-7 φορές περισσότερο να προσελκύσει νέους πελάτες από ότι να διατηρήσει τους ήδη υπάρχοντες.

LOYALTY Program: Τι σημαίνει;

Επιβράβευση πιστών / επαναλαμβανόμενων πελατών με σκοπό την αφοσίωσή τους και τη διατήρηση της επιθυμίας τους να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες της επιχείρησης και να τα προτιμάνε από τον ανταγωνισμό.

Γιατί Mobile Loyalty Application;

Οι πελάτες που αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις μέσω του κινητού τους τηλεφώνου τείνουν να είναι πιο πιστοί, επειδή τα κινητά είναι προσωπικές συσκευές και τα έχουν πάντα μαζί τους.

Ποια είναι τα οφέλη για τον πελάτη μου;

  • Επιβράβευση με κάποιο αντάλλαγμα από την επιχείρηση
  • Πρόσβαση σε αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις
  • Άμεση ενημέρωση για νέα προϊόντα, υπηρεσίες, ή πληροφορίες της αγαπημένης του επιχείρησης
  • Αλληλεπίδραση με την αγαπημένη του επιχείρηση

Ποια είναι τα οφέλη για την επιχείρηση μου;

  • Αύξηση πωλήσεων
  • Προτίμηση της επιχείρησης από κάποια αντίστοιχη του ανταγωνισμού
  • Διατήρηση / επαναληψιμότητα του υπάρχοντος πελατολογίου (Customer Lifetime Value)
  • Επαναπροσέλκυση παλιών πελατών
  • Προσέλκυση νέων πελατών
  • «Χτίσιμο» δεσμών με τους πελάτες
  • Αλληλεπίδραση πελατών με την επιχείρηση
  • Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης
  • Μετρήσιμα αποτελέσματα σε ενέργειες του τμήματος marketing
  • Απόκτηση και ανάλυση δεδομένων πελατών
  • Αξιοποίηση δεδομένων πελατών για εμπορικούς και διαφημιστικούς σκοπούς
  • Εισαγωγή σε mobile εφαρμογές και αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν
  • Ακολουθείτε το κοινό σας στα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας
  • Επιπλέον «εργαλείο» marketing

Τι δεδομένα γνωρίζω για τον πελάτη μου;

Έχοντας το loyalty πρόγραμμα της εταιρείας σας σε ψηφιακή μορφή μέσω κινητού τηλεφώνου (mobile application) μπορείτε να αποκτήσετε μια σειρά πληροφοριών/δεδομένων για τους πελάτες, στα οποία δεν θα είχατε εύκολα πρόσβαση. Το σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι πλέον έχετε προσωποποιημένα στοιχεία και καταναλωτικές συνήθειες, τα οποία μπορείτε στη συνέχεια να τα αναλύσετε και να τα αξιοποιήσετε για εμπορικούς και διαφημιστικούς σκοπούς.

Δεδομένα που λαμβάνει μια επιχείρηση με Loyalty App

  • Ονοματεπώνυμο
  • Φύλο
  • Ηλικία
  • Περιοχή / κατάστημα
  • Στοιχεία επικοινωνίας (e-mail, τηλέφωνο, κτλ.)
  • Χρόνος αγοράς
  • Είδος / ποσότητα / ύψος ποσού αγοράς
  • Προσωπικές καταναλωτικές συνήθειες
  • Επαναληψιμότητα συγκεκριμένου πελάτη
  • Feedback
  • Διάδραση με Social Media
  • Analytics & Reports

Δεδομένα που λαμβάνει μια επιχείρηση χωρίς Loyalty App

  • Περιοχή / κατάστημα
  • Χρόνος αγοράς
  • Είδος / ποσότητα / ύψος ποσού αγοράς

Αξιοποίηση δεδομένων Loyalty App

  • Βελτίωση της καταναλωτικής εμπειρίας του πελάτη
  • Προσαρμοσμένες προσφορές και προωθητικές ενέργειες
  • Αξιοποίηση σχολίων (feedback) για βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών
  • Βελτίωση των ενεργειών marketing
  • Δυνατότητα δημιουργίας νέων προϊόντων & υπηρεσιών
  • Παροχή καλύτερων υπηρεσιών στους πελάτες
  • Βελτίωση εσωτερικών διεργασιών
  • Μείωση ρίσκου
  • Δημιουργία περιεχομένου για προωθητικές ενέργειες (διαφήμιση, κτλ.) και social media
  • Γνώση ανενεργών πελατών και δυνατότητα επαναενεργοποίησής τους

Features Mobile Loyalty Application

Χαρακτηριστικά Βασικής Έκδοσης

  • Σύστημα πόντων με barcode ή QRCode (καταγραφή πόντων με κάθε αγορά) και τελευταίες συναλλαγές
  • Σύστημα επιβράβευσης (προσφορές και δώρα με βάση τους πόντους)
  • Προφίλ χρήστη με τα στοιχεία του (δυνατότητα εγγραφής με e-mail ή Facebook)
  • Τοποθεσία καταστημάτων (προβολή σε χάρτη) / GPS directions
  • Σύνδεση με εταιρικά Social Media και δυνατότητα share
  • Εγγραφή στο newsletter
  • Προσφορές (γενικές ή ειδικές για τους κατόχους της κάρτας)
  • Push notification π.χ. προσφορών, κτλ.
  • Δυνατότητα σχολίων / feedback (review παραγγελίας με ερωτηματολόγιο)
  • Επικοινωνία (φόρμα και στοιχεία επικοινωνίας)
  • Απευθείας κλήσης μέσα από την εφαρμογή (one-touch calling)
  • Ωράριο καταστημάτων
  • Πρόσβαση σε Admin Panel / στατιστικά στοιχεία / καταναλωτικές συνήθειες

Επιπλέον Χαρακτηριστικά

  • Λίστα με αγαπημένα προϊόντα και δυνατότητα push notification, εάν υπάρχει προσφορά
  • Δυνατότητα online παραγγελιών ή διασύνδεση με e-shop
  • Κατάλογος Προϊόντων
  • Αναζήτηση προϊόντων
  • Push notification geo-location (πλησίον καταστήματος)
  • Εορτολόγιο, συγχρονισμός με επαφές και σχετικό push notification
  • Νέα εταιρείας
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησης
  • Πρόσκληση φίλων (μέσω Fb, E-mail, κτλ.,)

Η ομάδα της Social Mind έχει την τεχνογνωσία και το απαραίτητο υπόβαθρο για να αναλάβει την ανάπτυξη της εφαρμογής σας, για οποιοδήποτε από τα δύο μεγάλα λειτουργικά συστήματα για κινητές συσκευές, iOS (iPhone και iPad) και Android.

[notdevice]

social mind logo - loyalty application

Διαρκής υποστήριξη

Η κατασκευή του loyalty application είναι μόνο η αρχή! H Social Mind δεσμεύεται να είναι διαρκώς δίπλα σας για να σας υποστηρίζει και να σας βοηθάει να κερδίζετε τα μέγιστα από αυτό!

ή κάλεσε στο 2107243276

[/notdevice]

 

Μείνετε ενημερωμένοι

Οι τελευταίες αλλαγές στα Social Media, Case studies, Αναλύσεις, στατιστικά στοιχεία, Tips 'n' Tricks και άλλα πολλά!

You have Successfully Subscribed!