Google Ads – Τι είναι και γιατί πρέπει να τα αξιοποιήσω

by | 13/01/2023 | Advertising

we know how to

Αν έχετε μία επιχείρηση και θέλετε να αρχίσετε να αξιοποιείτε τις “άπειρες” αναζητήσεις που γίνονται καθημερινά στη Google, τότε σίγουρα πρέπει να εντάξετε τα Google Ads στην online στρατηγική σας.

Τι είναι τα Google Ads;

Όπως λέει και η ίδια η Google…

Το Google Ads είναι το διαδικτυακό διαφημιστικό πρόγραμμα της Google. Το πρόγραμμα σάς επιτρέπει να δημιουργείτε διαφημίσεις στο διαδίκτυο για να προσεγγίσετε κοινό που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Η πλατφόρμα Google Ads λειτουργεί με διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ (PPC), δηλαδή πληρώνετε κάθε φορά που ένας επισκέπτης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και πηγαίνει στην ιστοσελίδα σας.

Γιατί πρέπει να συμπεριλάβω τα Google Ads στην online στρατηγική της επιχείρησής μου;

1. Στόχευση διαφημίσεων

Τα Google Ads προσφέρουν διάφορους τρόπους προκειμένου να στοχεύσετε το κοινό που θα δει τη διαφήμισή σας. Όσο πιο καλά στοχευμένο είναι το κοινό, τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχει να πατήσει στη διαφήμιση και να αγοράσει αυτό που πουλάτε. Ενδεικτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λέξεις ή φράσεις κλειδιά, τοποθεσίες, δημογραφικά χαρακτηριστικά (φύλο, ηλικία, κλπ), συσκευές, ημέρες και ώρες, ενδιαφέροντα και πολλά άλλα.

Η μεγάλη ευελιξία στη στόχευση, αν γίνει σωστά, σημαίνει ότι προβάλετε τη διαφήμισή σας ακριβώς στα άτομα που ενδιαφέρονται για αυτή. Αυτό σημαίνει υψηλής ποιότητας κίνηση στην ιστοσελίδα σας και μεγαλύτερη αποδοτικότητα των χρημάτων που επενδύετε.

2. Έλεγχος του κόστους

Έχετε τον απόλυτο έλεγχο του κόστους για τη διαφήμιση και του τρόπου που επενδύονται. Δεν υπάρχει κάποιο ελάχιστο όριο που πρέπει να επενδύσετε και πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ επάνω στη διαφήμισή σας και όχι απλά με την εμφάνισή της.

3. Μετρήσιμα αποτελέσματα

Τα Google Ads προσφέρουν ένα μεγάλο εύρος στατιστικών δεδομένων για να παρακολουθείτε την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών σας. Αν γίνει σωστή διασύνδεση με την ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, μπορείτε να έχετε μία ακόμα πληρέστερη εικόνα της αποδοτικότητας. Μπορείτε να δείτε σε ποιες λέξεις κλειδιά έκαναν κλικ οι χρήστες, πόσοι αγόρασαν τελικά από το eshop σας, πόσοι σας πήραν τηλέφωνο ή συμπλήρωσαν μία φόρμα επικοινωνίας ή ολοκλήρωσαν μία άλλη ενέργεια ή διαδικασία που έχετε σχεδιάσει.

Με το τρόπο αυτό μπορείτε να βλέπετε και ποιες διαφημίσεις έχουν καλύτερη απόδοση, τι αρέσει στους χρήστες και ποια λεκτικά ή δημιουργικά φέρνουν τα καλύτερα αποτελέσματα. Έτσι, με το ίδιο κόστος μπορείτε να φέρετε περισσότερους δυνητικούς ή πραγματικούς πελάτες στην επιχείρησή σας. Με τη σωστή και διαρκή βελτιστοποίηση των καμπανιών μπορείτε να επιτύχετε ένα μεγαλύτερο ROI (Return of Investment) ή ROAS (return of Ad Spent)

4. Διαχείριση των διαφημιστικών εκστρατειών

Η πλατφόρμα των Google Ads προσφέρει μία πληθώρα εργαλείων προκειμένου να μπορείτε να διαχειρίζεστε τις διαφημιστικές καμπάνιες σε πραγματικό χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι έχει live δεδομένα για την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών και μπορείτε να κάνετε αλλαγές και βελτιώσεις που έχουν άμεση ισχύ. Δεν χρειάζεται να περάσει ένα μεγάλο χρονικό διάστημα προκειμένου να βελτιώσετε μία καμπάνια που δεν αποδίδει. Μπορείτε να το κάνετε ανά πάσα στιγμή.

Η ευελιξία που προσφέρει η διαχείριση των εκστρατειών είναι αρκετά μεγάλη και επιτρέπει να επικεντρώνεστε στα σημεία που έχουν νόημα για εσάς. Είτε αυτό αφορά σε τοποθεσίες, είτε σε κοινό, είτε σε συσκευές, είτε σε άλλες ενέργειες που πιθανώς έχουν κάνει οι χρήστες στο διαδίκτυο (ή και αλλού).

5. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη διαφημίσεων

Μέσα από τη πλατφόρμα των Google Ads μπορείτε να σχεδιάσετε διάφορα είδη διαφημιστικών καμπανιών:

  • Καμπάνιες αναζήτησης
  • Καμπάνιες προβολής
  • Καμπάνιες αγορών (πλέον ανήκουν στις Performance Max καμπάνιες)
  • Καμπάνιες βίντεο (είτε στο YouTube, είτε σε τρίτα μέσα)
  • Καμπάνιες εφαρμογών (app)
  • Καμπάνιες discovery (μοιάζουν με τις καμπάνιες προβολής, αλλά εμφανίζονται σε διαφορετικές τοποθετήσεις)
  • Καμπάνιες local (π.χ. προβολή στο Google Maps)

6. Χαρτογράφηση της αγοράς

Πέρα από όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα, είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι με τα δεδομένα που παρέχει η πλατφόρμα, μπορείτε να βρείτε και πολλά στοιχεία σχετικά με τον ανταγωνισμό σας και τους καταναλωτές.

Μπορείτε να δείτε πως συμπεριφέρονται οι καταναλωτές ως προς τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που πουλάτε. Πως τα/τις αναζητούν, σε ποια σημεία εστιάζουν, τι τους ελκύει περισσότερο, τι τους αποθαρρύνει και άλλα πολλά. Επίσης, μπορείτε να πάρετε κάποιες βασικές πληροφορίες σχετικά με τον ανταγωνισμό. Ποιοι έχουν τοποθετήσει διαφημίσεις στις ίδιες λέξεις κλειδιά, τι μερίδιο αγοράς (στη διαφήμιση) έχουν και άλλα.

Επίλογος

Η Social Mind είναι Google Partner. Αυτό σημαίνει ότι η Google έχει πιστοποιήσει τη Social Mind με την εμπειρία της, τον όγκο των διαφημίσεων που διαχειρίζεται και την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων που τρέχει. Το γεγονός ότι είμαστε Google Partners μας δίνει διάφορα πλεονεκτήματα τα οποία μπορείτε να αξιοποιήσετε και εσείς στις διαφημιστικές εκστρατείες που τρέχετε μαζί μας.

Αν σας ενδιαφέρει να αναπτύξετε περαιτέρω την επιχείρησή σας αξιοποιώντας τις δυνατότητες που δίνουν τα Google Ads, κλείστε ένα δωρεάν ραντεβού μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες σας και να σχεδιάσουμε μαζί της online στρατηγική σας.