Medium is the _MESS
AGE

ONLINEADVERTISING

Let’s get _started

Οι διαφημιστικές ενέργειες για μια ιστοσελίδα ή για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ένας από τους βασικούς τρόπους με τους οποίους μία εταιρία μπορεί να προσεγγίζει νέο κοινό και να εντυπωθεί στην μνήμη του. Ο σχεδιασμός των διαφημιστικών δράσεων χτίζεται γύρω από τους στόχους της κάθε εταιρίας και περιλαμβάνει τον καθορισμό των digital στόχων, το στήσιμο των εργαλείων καταμέτρησής τους (στατιστικά, επισκεψημότητα στην ιστοσελίδα), την τμηματοποίηση του κοινού-στόχου και την επιλογή των κατάλληλων εργαλείων που θα αποφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Είτε η εταιρία σας χρειάζεται ενέργειες που θα αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά της, είτε ενέργειες που θα αυξήσουν τις απευθείας πωλήσεις της μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, η διεκπεραίωση των project που αναλαμβάνουμε στη Social Mind ακολουθεί την παρακάτω μεθοδολογία:

1

Έρευνα για το brand σας, τον κλάδο σας, τη φιλοσοφία σας, τον ανταγωνισμό σας

2

Καθορισμός του κοινού-στόχου

3

Τα μηνύματα που θα σχεδιάσουμε (εικόνα και μήνυμα)

4

To μείγμα των διαφημιστικών καμπανιών (Social Media ή Google)

5

Την απαιτούμενη επενδυόμενη διαφημιστική δαπάνη

Stopping advertising to save money
is like stopping your watch to save time.

– Henry Ford –

Social Media Ads

Οι διαφημίσεις στα social media, αποτελούν πλέον βασική στρατηγική ανάπτυξης μιας επιχείρησης καθώς βοηθούν στην αύξηση πελατολογίου και αναγνωρισιμότητας με γρήγορους ρυθμούς. Στόχος των online διαφημίσεων είναι η προβολή της επιχείρησης σε συγκεκριμένο κοινό το οποίο βρίσκεται στα social media και είναι δυνητικοί πελάτες της επιχείρησής σας.

Μέσα από τη διαφήμιση στα social media μπορούμε να πετύχουμε τη στόχευση στο σωστό κοινό, την αύξηση αναγνωρισιμότητας ενός brand, την αύξηση επισκεπτών στην ιστοσελίδα, τη μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες και την αύξηση των πωλήσεων ή υπηρεσιών.

Κύριο μέλημα είναι πρώτα να βρούμε σε ποια κανάλια βρίσκεται το κοινό μας ως επί το πλείστον και να επενδύσουμε σε αυτά. Πλέον, ο κόσμος βρίσκεται παντού Online, αλλά πρέπει να βρούμε ποιος από αυτούς είναι πελάτης μας και σε ποιο μέσο βρίσκεται, να το ερευνήσουμε και τον στοχεύουμε.

Η Social Mind μπορεί να προβάλει την εταιρία σας, στο κοινό που πραγματικά ενδιαφέρεται για αυτήν στα παρακάτω ψηφιακά κανάλια:

^

Καμπάνιες Αναγνωρισιμότητας

Μέσα από αυτές τις καμπάνιες μπορούμε να προσελκύσουμε περισσότερο κόσμο, να μάθει για την επιχείρηση μας ή και να επισκεφθεί το φυσικό μας κατάστημα.

^

Καμπάνιες Κίνησης

Προτρέπουμε τον κόσμο να περιηγηθεί στην ιστοσελίδα μας, να μας στείλει μήνυμα στη σελίδα μας ή να μας καλέσει στο τηλέφωνο της επιχείρησής μας.

^

Καμπάνιες Αλληλεπίδρασης

Πολύ σημαντικό είναι να αλληλεπιδρά ο κόσμος μαζί μας. Σχολιάζοντας, αποθηκεύοντας ή κάνοντας like σε δημοσιεύσεις μας, ανεβαίνει η απήχηση τους και μας βλέπει περισσότερος κόσμος.

^

Καμπάνιες Leads

Ο καλύτερος τρόπος να προσελκύσουμε νέους πελάτες, να συμπληρώσουν κάποια φόρμα ή να κάνουν κάποια ενέργεια που εμείς θα ορίσουμε.

^

Καμπάνιες για Εφαρμογές

Εάν έχουμε κάποια εφαρμογή (app) που θέλουμε να αυξήσουμε τα Installs, τότε αυτή είναι η ιδανική διαφήμιση.

^

Καμπάνιες Πωλήσεων

Οι καμπάνιες που μας επιτρέπουν να κάνουμε πωλήσεις μέσω καταλόγου προϊόντων, μηνυμάτων ή κλήσεων.

^

Καμπάνιες Remarketing

Οι καμπάνιες αυτές είναι οι πιο σημαντικές, καθώς μας επιτρέπουν να επαναστοχεύσουμε το κοινό που ήδη έχει αλληλεπιδράσει με κάποια από τις διαφημίσεις μας, με την ιστοσελίδα μας ή και με τη σελίδα μας στο Facebook / Instagram.

^

Καμπάνιες Αναγνωρισιμότητας

Με αυτήν την καμπάνια μπορείτε να δείξετε περισσότερα σχετικά με την επιχείρηση, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας.

^

Καμπάνιες Κίνησης σε Ιστοσελίδα

Προτρέψτε περισσότερο κόσμο να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας και να μάθει περισσότερα για εσάς.

^

Καμπάνιες Αλληλεπίδρασης

Μέσα από αυτή τη διαφήμιση, μπορείτε να αυξήσετε την αλληλεπίδραση με κάποια δημοσίευση σας και να προτρέψετε τον κόσμο να κάνει follow τη σελίδα σας.

^

Καμπάνιες Προβολών Βίντεο

Αυξήστε τις προβολές των βίντεο σας μέσα από τη συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια.

^

Καμπάνια Leads

Κάντε ερωτήσεις στο κοινό σας με τη μορφή ηλεκτρονικής φόρμας, όπως δημοσκοπήσεις ή ερωτήσεις για feedback πελατών.

^

Καμπάνιες Δράσης στην Ιστοσελίδα

Προτρέψτε το κοινό σας να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας και να κάνει κάποια ενέργεια.

^

Καμπάνιες για Εύρεση Υποψηφίων

Προσελκύστε κοινό το οποίο θα θέλατε να μάθει για κάποια ανοιχτή θέση εργασίας στην επιχείρηση σας.

Το TikTok έχει πάνω από 500 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, ενώ η εφαρμογή του είχε πάνω από 2 δισεκατομμύρια λήψεις τον τελευταίο χρόνο. Το κοινό που βρίσκεται σε αυτή την πλατφόρμα ανήκει σε ποσοστό 49% στη generation Z και στους νέους Millennials.

^

Καμπάνιες Απήχησης

Διαφημίσεις που επιτρέπουν περισσότερους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με τα βίντεο σας.

^

Καμπάνιες Κίνησης

Προτρέψτε τους χρήστες να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας.

^

Καμπάνιες Προβολής Βίντεο

 Αυξήστε την αλληλεπίδραση με τα βίντεο σας.

^

Καμπάνιες Leads

Συλλέξτε ηλεκτρονικές φόρμες από τους χρήστες σχετικά με την επιχείρηση σας.

^

Καμπάνιες Αλληλεπίδρασης

Αυξήστε τους ακολούθους σας και τις επισκέψεις στο προφίλ σας στο TikTok.

^

Καμπάνιες Εφαρμογών

Προωθήστε την εφαρμογή της επιχείρησης σας για να έχετε περισσότερα installs.

^

Καμπάνιες Μετατροπών

Μεταφέρετε τους χρήστες στην ιστοσελίδα σας και προτρέψτε τους να κάνουν μία ενέργεια, όπως μία αγορά.

_Simplicity is the key to brilliance

^

Καμπάνιες Αναγνωρισιμότητας Επωνυμίας

Ενημερώστε τους χρήστες για την επιχείρηση σας, τα προϊόντα σας και τις υπηρεσίες σας.

^

Καμπάνιες Προβολής βίντεο

Προωθήστε βίντεο, για να ενημερώσετε τους χρήστες για την επιχείρηση σας ή να αυξήσετε την αλληλεπίδρασή τους.

^

Καμπάνιες Αξιολόγησης για αγορά

Προσελκύστε περισσότερα άτομα για να κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας στο Pinterest.

^

Καμπάνιες Μετατροπών

Προτρέψτε τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με την ιστοσελίδα σας.

^

Καμπάνιες Πωλήσεων Καταλόγου

Προωθήστε τα προϊόντα σας με τις διαφημίσεις αγορών.

^

Καμπάνιες Απήχησης

Διαφημίσεις που επιτρέπουν περισσότερους χρήστες να μάθουν για εσάς και την επιχείρηση σας.

^

Καμπάνιες Προβολής βίντεο

Προωθήστε βίντεο, για να ενημερώσετε τους χρήστες για την επιχείρηση σας ή να αυξήσετε την αλληλεπίδρασή τους.

^

Καμπάνιες Εφαρμογών

Προωθήστε την εφαρμογή της επιχείρησης σας για να έχετε περισσότερα installs.

^

Καμπάνιες Κίνησης

Προτρέψτε τους χρήστες να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας.

^

Καμπάνιες Αλληλεπίδρασης

Μέσα από αυτή τη διαφήμιση, μπορείτε να αυξήσετε την αλληλεπίδραση με κάποια δημοσίευσή σας.

^

Καμπάνιες για Αύξηση Ακολούθων

Προτρέψτε τον κόσμο να κάνει follow το προφίλ σας στο twitter.

i have _questions

Ποια διαφήμιση είναι ιδανική για την επιχείρησή μου;

Έπειτα από μία έρευνα κοινού, τον καθορισμό στόχων της επιχείρησης σας και ανάλογα με το διαφημιστικό budget που διαθέτετε, καταλήγουμε στα βασικότερα κανάλια και τα αντικείμενα διαφημίσεων για να προωθήσουμε την επιχείρηση σας.

Πώς μπορώ να αποφασίσω αν ταιριάζουν οι διαφημίσεις μέσω Social Media ή Google για τους στόχους της εταιρίας μου;

Ο κόσμος μπαίνει στη Google γιατί κάτι ψάχνει, πχ ένα προϊόν συγκεκριμένο, ενώ στα social media μπαίνουν για να χαζέψουν και να περάσουν τον ελεύθερο χρόνο τους. Άρα εάν ο πελάτης σου σε ψάχνει τότε σίγουρα πρέπει να είσαι στη Google. Εάν εσύ ψάχνεις τον πελάτη σου τότε πρέπει να είσαι στα Social Media. Η ιδανικότερη λύση είναι ο συνδυασμός, δηλαδή να διαφημίζεσαι στη Google σε ψυχρό κοινό (δηλαδή σε κοινό που δεν έχει ξαναδεί διαφήμιση σου) και στη συνέχεια να κάνεις remarketing (κοινό που έχει ξαναδεί διαφήμιση σου) στα Social Media.

Τι budget πρέπει να διαθέσω αν έχω eshop για να έχω πωλήσεις;

Δεν υπάρχει σωστό και λάθος budget για διαφημίσεις. Στα Social Media λειτουργεί η διαδικασία της δημοπρασίας, δηλαδή ανεβαίνει περισσότερο όποιος διαθέτει τα περισσότερα χρήματα. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να ερευνήσουμε το ποσό που διαθέτει ο ανταγωνισμός μας και έπειτα να προσαρμόσουμε το budget μας σύμφωνα με αυτό.

Τι budget πρέπει να διαθέσω για να έχω περισσότερο κοινό στην ιστοσελίδα μου;

Με τις καμπάνιες κίνησης μπορούμε να στοχεύσουμε ακριβώς το κοινό που θέλουμε ακόμα και με το χαμηλότερο κόστος. Όσο περισσότερο budget διαθέτουμε, τόσος περισσότερο κόσμος θα επισκεφθεί την ιστοσελίδα μας.

Πόσο στοχευμένα μπορούν να γίνουν οι διαφημίσεις;

Οι διαφημίσεις στα Social Media μπορούν να στοχεύσουν ακριβώς την τοποθεσία, την ηλικία, το φύλο του κοινού που σας ενδιαφέρει, αλλά και τα δημογραφικά στοιχεία και τα ενδιαφέροντά τους. Έτσι η στόχευση μπορεί να γίνει απόλυτα στοχευμένη.

Τις εικόνες / γραφιστικά που θα χρειαστούν για τις διαφημίσεις, θα πρέπει να ετοιμάσω εγώ;

Είμαστε ένα 360 Digital Agency με εξειδικευμένο Τμήμα Δημιουργικού, το οποίο αναλαμβάνει να φτιάξει όλα τα δημιουργικά που χρειάζονται για την επιχείρησή σας, στις σωστές διαστάσεις για κάθε κανάλι. Εσείς χρειάζεται να μας δώσετε φωτογραφίες των προϊόντων σας και βίντεο που έχετε τραβήξει μέσα από την επιχείρηση σας. Την επεξεργασία και τη σωστή προβολή την αναλαμβάνουμε εμείς.

Πώς λειτουργεί η διαφήμιση στο TikTok;

Η διαφήμιση στο TikTok έχει πολλά κοινά στοιχεία με τις διαφημίσεις σε Google και Facebook.