Η διαφήμιση μέσω του Facebook έχει αναδειχθεί σε ένα από τα πιο ελκυστικά εργαλεία προώθησης, καθώς ακόμα και ένα μικρό διαφημιστικό budget μπορεί να φέρει πολύ στοχευμένα αποτελέσματα. Αυτός είναι και ο λόγος που περισσότερο από το 64% των πελατών μας τρέχει, με τη βοήθειά μας, διαφημιστικές καμπάνιες μέσω του Facebook Advertising.

Το τελευταίο έτος έχουμε σχεδιάσει και έχουμε τρέξει πολλές καμπάνιες για διαφορετικές επιχειρήσεις, με διαφορετικό αντικείμενο και διαφορετικούς στόχους! Μέσα από όλη αυτή την εμπειρία που έχουμε αποκομίσει, ξεχωρίσαμε 5+1 τρόπους τους οποίους θα πρέπει να έχουμε όλοι κατά νου όταν σχεδιάζουμε μία νέα διαφημιστική δράση μέσα από το Facebook Advertising.

Ας τους δούμε:

1. Το Re-targeting είναι top priority

Το Re-targeting είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία του Facebook Advertising. Το εργαλείο αυτό έχει διάφορες χρησιμότητες και τρόπους λειτουργίας. Ωστόσο, η πιο δημοφιλής είναι να δείχνει τη διαφήμιση μίας επιχείρησης στο κοινό που έχει ήδη επισκεφτεί την ιστοσελίδας της τις τελευταίες x ημέρες (π.χ. τις τελευταίες 30 ημέρες).

Με τον τρόπο αυτό, κάποιος που έχει ήδη εκδηλώσει ένα πρώτο ενδιαφέρον στην εταιρία και σε αυτά που πουλάει (ή, ενδεχομένως, έχει ήδη προβεί σε μία πρώτη αγορά), θα βλέπει συχνότερα τη διαφήμιση και έτσι θα έχει κατά νου τη συγκεκριμένη εταιρία σε λίγες ημέρες που θα κληθεί να πάρει την απόφαση της αγοράς.

Επίσης, ας μην ξεχνάμε ότι κοστίζει λιγότερο να διατηρήσει μία επιχείρηση έναν υπάρχοντα πελάτη παρά να βρει έναν καινούριο!

2. Τα «παρόμοια κοινά» μπορούν να κάνουν τη διαφορά

Έστω ότι με διάφορους τρόπους έχετε δημιουργήσει ένα κοινό στο Facebook το οποίο ξέρετε ότι ενδιαφέρεται για αυτό που πουλάτε και το αγοράζει. Το κοινό μπορεί να δημιουργήθηκε με διάφορους τρόπους… μέσα από κάποιο διαγωνισμό, μέσα από κάποια εφαρμογή, κτλ. Όλοι αυτοί οι χρήστες έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά. Μπορεί να μην ξέρετε ποια είναι, αλλά σίγουρα υπάρχουν (και μάλλον το Facebook τα ξέρει)!

Επίσης, σίγουρα υπάρχει και άλλος κόσμος στο Facebook που έχει τα ίδια χαρακτηριστικά, ωστόσο δεν έτυχε να συμπεριλαμβάνεται στο κοινό που έχετε δημιουργήσει. Δεν θα ήταν τέλειο αν θα μπορούσατε να δείξετε τη διαφήμισή σας σε άτομα που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά με το «πιστό» σας κοινό; Ε, αυτό ακριβώς κάνει το «παρόμοιο κοινό»! Βρίσκει νέους πελάτες για την επιχείρησή σας και τους δείχνει τη διαφήμισή σας. Χρήσιμο;

3. Μιλήστε με το κοινό σας

ΟΚ, το να πιάσετε κουβέντα με το κοινό σας (ειδικά αν είναι μεγάλο) μπορεί να είναι μία αρκετά χρονοβόρα ιδέα. Ωστόσο, μπορείτε να φροντίσετε ώστε να μηνύματα που περνάτε (π.χ. μέσα από τις διαφημίσεις) να είναι ενημερωτικά, χρήσιμα, ενδιαφέροντα και ανθρώπινα! Δώστε κάποια πληροφορία που είναι χρήσιμη στο κοινό σας και σίγουρα θα ανταποκριθεί πολύ καλύτερα στη διαφήμισή σας.

4. Προσοχή στη συχνότητα

Η συχνότητα έχει να κάνει με το πόσες φορές έχει δει ένας χρήστης τη διαφήμισή σας. Φυσικά, δεν υπάρχει η πληροφορία για κάθε ένα χρήστη ξεχωριστά, ωστόσο το Facebook δείχνει το μέσο όρο. Το νούμερο κλειδί σε αυτή τη περίπτωση είναι το 5! Από εκεί και πέρα, το Facebook ξέρει πολύ καλύτερα τι να κάνει με τη διαφήμισή σας και κατά συνέπεια, το κόστος ανά ενέργεια μειώνεται.

Έχετε κατά νου ότι το 5 δεν είναι απόλυτο! Δοκιμάστε για να βρείτε τον ακριβή αριθμό που αφορά το προϊόν που προωθείτε και το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Μπορεί κάποια άλλη συχνότητα (πάντα κάπου κοντά στο 5) να σας βολεύει περισσότερο.

5. Η σχετικότητα της διαφήμισης θα σώσει τα χρήματά σας

Η σχετικότητα της διαφήμισης είναι ένας αριθμός (relevancy score) που δίνει το Facebook. Όσο πιο μεγάλος είναι ο αριθμός αυτός (με άριστα το 10), τόσο πιο σχετική θεωρεί το Facebook ότι είναι η διαφήμισή σας με το κοινό που στοχεύσατε. Όπως είναι αναμενόμενο… όσο πιο σχετική είναι η διαφήμιση, τόσο πιο σωστά τη δείχνει το Facebook, τόσο πιο πολύ διαδρά το κοινό μαζί της και… τόσο πιο πολύ αποτέλεσμα φέρνει για την επιχείρησή σας.

Εκ των προτέρων δεν μπορεί να γνωρίζει κάποιος τι relevancy score θα πετύχει. Ωστόσο, αφότου ξεκινήσουν να έρχονται τα πρώτα δεδομένα της καμπάνιας, μπορεί να δει το σκορ και να κάνει τις απαραίτητες κινήσεις. Οι κινήσεις αυτές μπορεί να είναι η αλλαγή της στόχευσης (π.χ. διαφορετικές ηλικίες ή περιοχές), η αλλαγή του δημιουργικού, κτλ.

5+1. Ότι και να γίνει, το Facebook Advertising θα τα πάρει τα χρήματα

Μπορεί να μην ακούγεται πολύ αισιόδοξο… αλλά το Facebook δεν ενδιαφέρεται για το αν έχετε κάνει όλες τις ρυθμίσεις σωστά ή όχι. Δηλαδή ενδιαφέρεται, καθώς όσο πιο καλά κάνατε τις ρυθμίσεις, τόσο καλύτερα θα πάει η διαφήμισή σας, τόσα περισσότερα χρήματα θα βγάλετε και τόσες περισσότερες διαφημίσεις θα τρέξετε μέσα από το εργαλείο αυτό. Ωστόσο, δεν μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά για εσάς! Αυτό που θα κάνει είναι να δείξει τη διαφήμισή σας στο κοινό που επιλέξατε. Αν αυτό δεν λειτουργεί… απλά έχετε χάσει τα χρήματά σας (ή, εν πάση περιπτώσει, δεν τα αξιοποιήσατε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο)!

Για αυτό, πριν ξεκινήσετε να τρέχετε μία διαφημιστική καμπάνια στο Facebook πρέπει να κάνετε σωστό σχεδιασμό και να στήσετε τις καμπάνιες έτσι ώστε να φέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα για εσάς. Αν δεν είστε σίγουροι πως να το κάνετε αυτό… μπορείτε πάντα να μας καλέσετε στο 2107243276 ή να μας στείλετε ένα μήνυμα!

 

Μείνετε ενημερωμένοι

Οι τελευταίες αλλαγές στα Social Media, Case studies, Αναλύσεις, στατιστικά στοιχεία, Tips 'n' Tricks και άλλα πολλά!

You have Successfully Subscribed!