Το website μία εταιρίας υπάρχει για να προσφέρει μία σειρά από πληροφορίες ή/και δυνατότητες γύρω από την εταιρία και τα αντικείμενα με τα οποία ασχολείται. Ωστόσο, ο καταλληλότερος τρόπος για να ωθήσουμε έναν επισκέπτη να κάνει μία συγκεκριμένη ενέργεια στο site (π.χ. να πραγματοποιήσει μία αγορά, να γραφτεί στο newsletter, να συμπληρώσει ένα ερωτηματολόγιο, κλπ) είναι χρησιμοποιώντας landing pages! Μία landing page είναι μία ανεξάρτητη σελίδα η οποία έχει έναν πολύ συγκεκριμένο στόχο: να ωθήσει τον επισκέπτη να κάνει την επιθυμητή ενέργεια.
[Tweet “Οι Landing Pages έχουν μεγάλο conversion rate, αρκεί να αποφευχθούν τα συνήθη λάθη!”]
Οι Landing Pages έχουν πολύ μεγάλο conversion rate (δηλαδή το ποσοστό των επισκεπτών που πραγματοποιούν την επιθυμητή ενέργεια), αρκεί να αποφευχθούν τα 6 παρακάτω συνήθη λάθη!
1. Άσχετα προϊόντα
Το συγκεκριμένο λάθος συμβαίνει κυρίως σε διαφημίσεις μέσα από το search network. Έχει ψάξει, για παράδειγμα, ο χρήστης “τα καλύτερα laptops”, εμφανίζεται η διαφήμιση της εταιρίας, την πατάει ο χρήστης και πηγαίνει σε μία landing page η οποία έχει τα καλύτερα laptops, τα καλύτερα desktop, τα καλύτερα tablet, τα καλύτερα smartphone και ότι άλλο καλύτερο κυκλοφορεί. Μπερδεύεται με τις πάρα πολλές – άσχετες για αυτόν – πληροφορίες και… φεύγει!
2. Κακό ή “σπασμένο” design
Η σελίδα μπορεί να έχει τις σωστές πληροφορίες αλλά αυτές θα πρέπει να δίνονται με ωραίο και ελκυστικό τρόπο! Συχνά, η landing page φτιάχνεται βιαστικά και όταν ο χρήστης την επισκέπτες τρομάζει και την εγκαταλείπει ακαριαία!
3. “Απρόσεκτο” κείμενο
Σίγουρα μία landing page πρέπει να έχει λίγο και κατανοητό κείμενο. Κανείς δεν θα καθίσει να διαβάσει λογοτεχνικά κείμενα. Ωστόσο, το λίγο αυτό κείμενο πρέπει να μην έχει ορθογραφικά και γραμματικά λάθη, να βγάζει νόημα και να δίνει μία αρκετά καλή εικόνα του προϊόντος (ή όποιου άλλου σκοπού εξυπηρετεί).
4. Αρνητική χροιά
Σε κάθε περίπτωση, οι πληροφορίες που δίνει η landing page θα πρέπει να είναι “θετικές”. Για παράδειγμα, μην γράψετε “δεν θα σας στείλουμε spam”, γιατί κανείς δεν θα μείνει στο “δεν”, αλλά στο “spam”!
5. Φόρμες και Call to actions
Προκειμένου ο χρήστης να κάνει την επιθυμητή ενέργεια όσο είναι στην landing page θα πρέπει να δέχεται συνεχώς τα αντίστοιχα ερεθίσματα. Προσθέστε call-to-actions (π.χ. κουμπιά που λένε “Buy now”, “Call us”, κλπ) ή μικρές φόρμες προκειμένου να καθοδηγήσετε τον επισκέπτη.
6. No mobile design
Πολύ μεγάλο μέρος της επισκεψημότητας μίας ιστοσελίδας συμβαίνει από κινητά τηλέφωνα και tablet. Συνεπώς, είναι απαραίτητο και η landing page να παίζει σωστά στις συσκευές αυτές. Αλλιώς ο χρήστης αποκαρδιώνεται και εγκαταλείπει το site κατευθείαν.
Στην Social Mind μπορούμε να σας βοηθήσουμε να κερδίσετε τα μέγιστα από την ιστοσελίδα σας! Έχουμε τους ειδικούς ανθρώπους για να σας καθοδηγήσουν τόσο από άποψη design και development, όσο και από άποψη ροής, λογικής και πληροφορίας. Ρωτήστε μας για περισσότερες πληροφορίες.