21 λόγοι που το website σας θέλει αλλαγή

by | 10/08/2016 | Web Development

we know how to

Εν έτη 2016 δεν υπάρχουν πλέον δικαιολογίες για κακές ιστοσελίδες. Για καθόλου ιστοσελίδα… δεν το συζητάμε καν! Ωστόσο, ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά.

Στις μέρες μας κάθε επιχείριση χρειάζεται – τουλάχιστον – μία ιστοσελίδα. Το κόστος για την κατασκευή μίας ιστοσελίδας έχει πέσει αρκετά. Πλέον, η κατασκευή μίας απλής αλλά μοντέρνας σελίδας μπορεί να ξεκινάει ακόμα και από τα 500 ευρώ και, φυσικά, μπορεί να ανέβει όσο θέλει η επιχείρηση ανάλογα με τις λειτουργικότητες που θα εντάξει στο website της.

Ωστόσο, η ύπαρξη και μόνο μίας ιστοσελίδας πολλές φορές δεν αρκεί. Στα μάτια των καταναλωτών, μία ιστοσελίδα αντικατοπτρίζει την ίδια την επιχείρηση. Δηλαδή, πολλοί είναι αυτοί που κρίνουν μία επιχείρηση ή ένα προϊόν ή μία υπηρεσία με βάση την ιστοσελίδα που θα επισκεφθούν. Άρα, υπάρχει μία διαρκής ανάγκη για εκσυγχρονισμό και συνεχή βελτίωση.

[tweet “Στα μάτια των καταναλωτών, μία ιστοσελίδα αντικατοπτρίζει την ίδια την επιχείρηση. “]

Σε αυτή την αγωνία, προστίθενται και οι συχνές αλλαγές της τεχνολογίας αλλά και των κριτηρίων που εφαρμόζουν οι μηχανές αναζήτησης για να ταξινομούν τiς ιστοσελίδες στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Είναι πολύ εύκολο μία ιστοσελίδα να μείνει πίσω στις εξελίξεις και να θαφτεί στην 5η ή στην 6η (ή και σε ακόμα χειρότερη) σελίδα των αποτελεσμάτων του Google.

Πως μπορεί να καταλάβεις κάποιος αν η ιστοσελίδα του θέλει αλλαγή; Παρακάτω μπορείτε να βρείτε τους 21 πιο βασικούς λόγους! Αν διαπιστώσετε ότι 5-6 από αυτούς ισχύουν για την ιστοσελίδα σας, τώρα καλύτερα να μας κάνετε ένα τηλέφωνο!

Εικόνες και γραφικά

  1. Οι εικόνες που χρησιμοποιείτε στο website δεν είναι υψηλής ανάλυσης. Οι μεγάλες οθόνες έχουν αρχίσει και κυριαρχούν, οπότε οι εικόνες χαμηλής ανάλυσης πιξελιάζουν και κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό!
  2. Στην ιστοσελίδα υπάρχουν πολλές stock photos! Και μάλιστα κάποιες έχουν και το watermark της εταιρίας που τις πουλάει από επάνω.
  3. Η ιστοσελίδα έχει πολλά ή λάθος χρώματα (π.χ. άσχετα με τα χρώματα του λογοτύπου της εταιρίας).
  4. Υπάρχουν ανούσιες φιοριτούρες (που κάνουν τον επισκέπτη να μην μπορεί να βρει καν πως θα πάει στην επικοινωνία).

Περιεχόμενο Website

  1. Έχετε πολύ περιεχόμενο το οποίο δεν διαβάζεται εύκολα (π.χ. μονοκόμματο κείμενο, πολλές παράγραφοι η μία μετά την άλλη, κλπ).
  2. Η σελίδα σας είναι τεράστια (π.χ. έχετε 50 διαφορετικές σελίδες με πληροφορίες).
  3. Έχετε blog αλλά έχετε να το ανανεώσετε από το 2012.
  4. Έχετε διαφημίσεις παντού (σε pop ups, σε banners, μέσα στο κείμενο, παντού).
  5. Μακροσκελή Urls (π.χ. www.myawesomewebsite.gr/products2016AugustNew/the_most_recent_product_we_created_and_is_the_best.html).
  6. Βγαίνουν pop up παράθυρα από παντού. Υπάρχουν νέοι τρόποι να προσελκύσετε την προσοχή των επισκεπτών πλέον και μάλιστα με πολύ καλύτερο conversion rate από ότι πετυχαίνουν τα pop up!
  7. Βγαίνει το παράθυρο του live chat 3 δευτερόλεπτα αφότου μπήκε ο επισκέπτης στην σελίδα. Ας κάνουμε λίγη υπομονή. Ας τον αφήσουμε να προσπαθήσει μόνος του 30 δευτερόλεπτα και μετά ρωτάμε αν θέλει βοήθεια.
  8. Έχετε υπερφορτώσει την σελίδα με λέξεις-κλειδιά που πλέον το κείμενο δεν βγάζει νόημα για τους κοινούς ανθρώπους (και ενδεχομένως ούτε για τις μηχανές αναζήτησης).
  9. Έχετε διπλότυπο περιεχόμενο (a.k.a. duplicated content).
  10. Με το που μπαίνει ο επισκέπτης στην σελίδα ξεκινάει να παίζει μουσική (οκ, αυτό ήταν εντυπωσιακό το 1996 – πλέον είναι εξαιρετικά εκνευριστικό).
  11. Δεν καθοδηγείτε τον επισκέπτη να κάνει τα πράγματα που θέλετε όσο είναι στην σελίδα σας αλλά τον αφήνετε να έχει την πρωτοβουλία της πλοήγησης (εκτός και αν αισθάνεστε τόσο άνετα με το περιεχόμενο και την δομή της σελίδας σας).

Διασύνδεση με τους καταναλωτές

  1. Δεν υπάρχουν στοιχεία επικοινωνίας ή είναι ελλειπή.
  2. Δεν υπάρχει διασύνδεση με τα εταιρικά Social Media. Αν δεν υπάρχουν καν εταιρικά Social Media, επίσης είναι ένα πρόβλημα.
  3. Δεν έχετε εταιρικό email. Αν το email που δίνετε στους επισκέπτες της σελίδας είναι @hotmail.com ή @otenet.gr… πρέπει να κάνετε κάτι για αυτό.

Τεχνολογία

  1. Η ιστοσελίδα δεν είναι responsive. Δηλαδή, δεν προσαρμόζεται κατάλληλα στο μέγεθος της οθόνης που προβάλλεται (π.χ. στην οθόνη του κινητού ή του tablet). Αν δεν ξέρετε αν η σελίδα σας είναι βελτιστοποιημένη για προβολή σε κινητές συσκευές ή όχι, χρησιμοποιήστε το αντίστοιχο εργαλείο της Google για να σας πει αυτό.
  2. Η σελίδα αργεί να φορτώσει. Πολύ!
  3. Έχετε – ακόμα – περιεχόμενο με flash!

Αν κουνήσατε συγκαταβατικά το κεφάλι σας σε τουλάχιστον 6 από τα παραπάνω… τότε καλύτερα να επικοινωνήσετε μαζί μας για να δούμε πως μπορούμε να σχεδιάσουμε την νέα σας ιστοσελίδα το συντομότερο δυνατό!